آتش‌سوزی در کارگاه کابینت‌سازی شهرک غرب سمنان

رئیس آتش‌نشانی سمنان از مهار آتش‌سوزی در کارگاه کابینت‌سازی در شهرک غرب این شهر خبر داد و گفت: این حادثه خوشبختانه تلفات نداشت اما باعث بروز خسارات مالی فراوانی شد.

آتش‌سوزی در کارگاه کابینت‌سازی شهرک غرب سمنان

سعید اسماعیل‌پور ضمن بیان اینکه ساعت ۱۳:۸ ظهر امروز یک‌شنبه وقوع آتش‌سوزی در کارگاه کابینت سازی شهرک غرب سمنان به آتش‌نشانی گزارش شد، ابراز داشت: بلافاصله بعد از تماس سه دستگاه خودرو و هشت نفر آتش‌نشان از ایستگاه شماره یک سازمان آتش‌نشانی به همراه یک تانکر آب‌رسانی شهرداری به محل موردنظر اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای آتش‌نشانی به‌محض رسیدن مشاهده کردند در قسمت انتهایی یک کارگاه کابینت سازی چوب‌هایام‌دی‌اف به دلایل نامعلومی طعمه حریق شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه مهار این آتش‌سوزی نزدیک به دو ساعت به طول انجامید، ابراز داشت: نیروها با رعایت نکات ایمنی و قطع جریان برق و گاز محل حادثه با بستن دستگاه تنفسی وارد محیط شده و از چند جهت شروع به اطفا حریق کردند.

اسماعیل‌پور بابیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته ولی خسارت مالی برجای گذاشته است، افزود: علت اصلی وقوع حادثه نیاز به کارشناسی دارد.

وی افزود: رعایت موارد ایمنی در کارگاه‌های تولیدی می‌تواند از بروز این حوادث جلوگیری کند لذا انتظار می‌رود این نوع کارگاه‌ها نسبت به ایمن کردن محیط اقدام و یا از کارشناسان آتش‌نشانی برای این منظور بهره گیرند.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها