اخاذی از دختران جوان با شیوه جن گیری

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری فردی که با اغفال و هیپنوتیزم دختران جوان به بهانه دفع جن از بدن اقدام به اخاذی از آنان می کرد، خبر داد.

اخاذی از دختران جوان با شیوه جن گیری

مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را که با عمل درون پویی، تسلط بر ذهن و استفاده از فنون سخنوری به بهانه دفع جن اقدام به اغفال دختران جوان در این شهرستان و سایر شهرستان‌ها می‌کرد، شناسایی کردند.

عبداله رضوانی، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با بهانه دفع جن از بدن افراد اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از آنان می‌کند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را که با عمل درون پویی، تسلط بر ذهن و استفاده از فنون سخنوری به بهانه دفع جن اقدام به اغفال دختران جوان در این شهرستان و سایر شهرستان‌ها می‌کرد، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم که با اغفال و کشاندن دختران جوان به منزل شخصی با استفاده از روش هیپنوتیزم آنان را از حالت عادی خارج و پس از تهیه عکس و فیلم و با تهدید انتشار، اقدام به اخاذی از آنان می‌کرد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

رضوانی در ادامه با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه و سیستم‌های رایانه‌ای متهم عکس و فیلم‌های تهیه شده از تعداد زیادی از مال باختگان نیز کشف شد، گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به اخاذی و کلاهبرداری از ۸ نفر اعتراف کرده است.

وی با بیان اینکه متهم، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: جن گیری و رمالی از جمله اقداماتی است که افراد سود جو با استفاده از آن و عدم آگاهی مردم اقدام به اغفال شهروندان می‌کنند که در بسیاری از موارد نتایج و اثرات جبران ناپذیری را بر روی افراد و سلامت جسمی و روانی آنان می‌گذارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر بیان کرد: از اعتماد به اینگونه افراد خودداری کرده و هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند و در صورتی که شکایتی از متهم دارند به پلیس آگاهی بابلسر مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • نادری
    0

    قربونش برم تو تهرا یکی در میون از این خونه ها هست و خیلی زیاد تو ارایشگاه های زنانه. فال قهوه تاروت وهر چی بخواهی پس بزن بریم تو جردن تو ونک تو یوسف اباد

  • ناشناس
    0

    یک خانه در میدان شهدا. تهران به اسم خانم محمدی شنبه وپنج شنبه تو رود هن هست و 1شنبه تا 4 شنبه تهران دخترا رو سه شنبه میفرسته حمام نمره مال جهوداس با یه طلسم برا بخت گشایی چهارشنبه به بهانه امام زمان سفره میاندازه و ادعا داره با هزاران جن سرو کار دارهمثلا پول نمی گیره اخه کی باور می کنه مجانی یه کیسه گذاشته هر کی دلش می خواد برای امام زمان پول بده توخیریه صاحب زمان تو وزرا هم صندوق داره. نبش کچه هفتم یا اسمش حجت ابن الحسن یا صاحب زمان ودکان خوبی داره 5 شنبه ها تو رود هن مرد ها رو می بینه ادر تهران میدان شهدا کوچه میر فخرایی اول کوچه در ب بزرگ پار کینگ توش مثلا حسینیه است قربون این امامای مظلوم که با نامشون چه کار ها که نمی کنند اطلاع داده شده با همه اشناس شهرداری کلانتری پارتی داره رشوه میده خدا میدونهبرید تحقیق تو فیس بوک واینترنت بزنی خان محمدی ادرسشم هست .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها