مداحان هتاک به مقدسات اهل سنت را بشناسید؛

تنها ارتباط مداح جنجالی با قدرت، به احمدی‌نژاد محدود نمی‌شود/ مناصب حراستی احد قدمی

احد قدمی مداحی که در شب تولد امام حسن مجتبی (ع) به اهل سنت توهین کرد به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار و بازداشت شد.

تنها ارتباط مداح جنجالی با قدرت، به احمدی‌نژاد محدود نمی‌شود/ مناصب حراستی احد قدمی

به گزارش خبر فوری ، احد قدمی مداحی که در شب تولد امام حسن مجتبی (ع) به اهل سنت توهین کرد به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار و بازداشت شد. این مداح که پیش از این هم نظرات جنجالی را درمورد قمه زنی، سلبریتی‌ها و سایر مسائل مهم داشته است، در برنامه زنده‌ای که از شبکه 5 پخش شد، به طور واضح به مقدسات اهل سنت توهین می‌کند.

بعد از این اتفاق، شبکه پنج سیما ضمن محکوم کردن "گفتار در تضاد وحدت یک مداح"، از برادران و خواهران اهل سنت عذرخواهی کرد. این اقدام مداح جوان که به طور واضح و علنی بر خلاف سیاست‌های وحدت آفرین رسانه ملی و حتی منویات مقام معظم رهبری بوده است، باعث خشم و ناراحتی بسیاری از مردم شده است.

سایت خبری انتخاب امروز مدعی شد که احد قدمی یکی از داماد‌های پروین احمدی نژاد است و یکی از باجناق های او نیز مداح است. ‏طبق ادعای انتخاب، احد قدمی که مداح ناشناخته‌ای بود، به عنوان همراه عبدالرضا هلالی شناخته می‌شد؛ او در سال 86 به عنوان مدیر کل حراست ‏سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور منصوب شد. قدمی پیش از آن نیز در حراست یک شرکت خودروسازی به کار گرفته شده ‏بود. ‏

مداحان جنجالی؛ از هفت‌تیرکشی تا کشیدن قلیان با یک زن

پیش از این هم، مداحان بسیاری بوده اند که در موارد متعدد جنجال آفرین بوده اند. در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد، حاج منصور ارضی و سعید حدادیان با اظهار نظرهای تند در مورد رحیمی مشایی باعث تعجب همگان شدند.

علاوه بر حاج منصور و سعید حدادیان که معمولا اظهار نظرهای تند سیاسی و همراه با توهینی را در مورد افراد و جناح های مختلف بیان می‌کنند، محمود کریمی هم باعث جنجالهای مختلف شده است. درگیری او در یکی از خیابانهای شهر تهران بعد از تصادف با یک شهروند و شلیک تیرهوایی توسط او باعث جنجال بسیاری شد. کریمی همچنین مانند حاج منصور و حدادیان در بیان اظهارنظرهای تند سیاسی مشهور است و تا کنون چند بار به مقامات دولتی مختلف تاخته است.

یکی دیگر از مداحان جنجالی که در مداحی قبل از نماز عید فطر به انتقاد از دولت روحانی و برجام پرداخت و بسیار مشهور شد، میثم مطیعی است. او که فردی تحصیل کرده است و دکترای خود را هم از دانشگاه امام صادق(ع) گرفته است، چند مرتبه دیگر هم به روحانی، ظریف ، برجام و تیم اقتصادی دولت انتقادات تند و جدی کرد.

جنجال مداحان فقط در مورد اظهار نظرهای سیاسی خلاصه نمی‌شود. متاسفانه در چند مورد برخی ادعاها در مورد مسائل اخلاقی برخی از آنها نیز مطرح شده است. یکی از مهم‌ترین این ادعاها در مورد عبدالرضا هلالی مطرح شد. پخش فیلمی از او در حالی که با یک خانم درحال کشید قلیان است، جنجال بسیاری برای او ایجاد کرد و در همان زمان(دهه 80) باعث به حاشیه رفتن حدودی او گردید.

همچنین برخی مدعی اند مداحان اکنون مانند آقازاده‌ها زندگی کرده و غرق در زندگی لاکچری و اشرافی شده و از سبک زندگی ایرانی و اسلامی دور شده اند. محمد حسین حدادیان(فرزند سعید حدادیان که خود نیز مداح مشهوری است) یکی از این اشخاص است. عکسهای پخش شده او با ماشینهای لاکچری میلیاردی فضای سنگینی را علیه او در شبکه های اجتماعی به وجود آورد و باعث انتقادات بسیاری از او شد.

اکنون نظر شما چیست؟ آیا با دخالت مداحان اهل بیت در مسائل سیاسی موافقید؟ به نظر شما اتهامات بالا در موردآنها درست است یا صرفا بازی سیاسی است برای دور کردن آنها از مردم؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 58
  • مهدی بومی
    0

    انسان مسلمان بایدبه تمام ایین ها احترام بگذارد

    نظرات شما -
    • مش سعید
      0

      جماعت سنی مذهب آیین جدیدی نیاوردن اختلاف بین مذهبی ربطی به توهین به ادیان نداره!!

  • محمد
    0

    خوب همه چی رو با هم قاطی کردید و بعدشم آب گل آلود و ماهی و ...

  • محبی
    0

    نون به نرخ روز خورتر از شما اصلاح طلبان خودتون هستید در تهران تصادف زیاد رخ داده ای کاش از تصادف خیابان یاسر هم یادی کنید

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      چیه به اسب شاه گفتن یابو؟؟؟؟ صدا و سیما هم در اختیار شماست بازهم ناراضین؟؟؟؟ شما احمدی ....ها کل مملکت رو بالا کشیدین مردم رو بیچاره کردین بازهم ادای طلبکارهارو درمیارین.....

  • عبدالباقی
    0

    چرا هر کس هرکای می کند به آقای احمدی نژاد ربط می دهید؟

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      وقتی ربط داره چی کارش کنن؟؟؟؟؟؟

    • مش سعید
      0

      چون عوام فریبی در هیئات مذهبی و سواستفاده سیاسی از مداحان را این شخص معلوم الحال باب کرد کسی که حتی برای رای جمع کردن و مقاصد کثیف سیاسی خودش از بیرق امام حسین هم نگذشت

    • من
      0

      هم ربط داره هم صداو سیمای احمدی نژادی کم نمیذاره براتون!!!!! شما احمدی نژادیها میخواین شیعه رو تو دنیا جنگ طلب و بی شخصیت نشون بدین....کار همیشه تونه...

  • ناشناس
    0

    روزی در هتل بانک ملی مشد ایتاده بودم برای اتاق وبهانه که نداریم وقیمت بالا. ناگهان حدادیان به اتفاق زن و دو دختر چادری وپسرش وارد انگاری رئیس جمهور وارد شده وهمه تعظیم وکناری ایستادند وبه انها بدون معطلی سه سوئیت دادند البته مربوط به همان دهه 80 که هنوز جون نگرفته بود با کت وشلوار سفید 17 سال از انزمان می گذرد میدونیدچرا پسرش الان میگم اونموقع امام زاده علی اکبر چیذر هنوز شناخته شده نبود و اینه کاری بعد از دفن شهدای هسته ایی واینه کاری وماه محرم وعزاداری شنیدم حدادیان شبی ده ملیون و کریمی بد تر از اون امام حسین سزاشونو بده که مردم را منطر خود کردند این مداحان با اون دورغهاشون.

  • ساسی
    0

    مداح اسمش با خودش است. قدیما که دیانت مردم درست بود، فقط «ذاکر اهلبیت» داشتیم. ذاکر یعنی یادآوری کننده مصائب خاندان پیامبر. اما مداح .....!!! وقتی نوشتید حراستی و امنیتی اند، و مربوط به دربار فلان پرزیدنت هستند. همه چیز را گفتید فقط در بیان کلمه آخر احتیاط کردید.

  • مهدی
    0

    بگم چه همه چی باهم قاطی کردن دین وسیاست

  • Ebi
    0

    چرا سنی‌ نمی‌خواهد بداند وضوی بی ولایت، آب بازیست. سید جواد ذاکر.

    نظرات شما -
    • شیعه علی
      0

      سوره حج رو به دقت بخون...ببینی دینت چقدر مشکل داره!!!! آیه ای که میگه حتی به بتهای بت پرستان هم توهین نکنید...

    • مجتبی
      0

      یک دلیل از قرآن بیار برامون برادر ، فقط یک دلیل (اون هم واضح و بی شیله پیله) ضمناً وضو یعنی طهارت و پاکی یه نگاهی به وضوی خودتان و سنی ها بنداز ببین کدوم طهارت و پاکیه !!!!!

  • محمد روشن
    0

    فرصت خوبی برای عقده گشایی! یه وقت کم نذارید!

  • حسینی
    0

    درسته حرف احمقانه ای زده امامطلب بالاهم عقده گشایی است

  • ناشناس
    0

    نظام اسلامی به وفا دارانی پیرو راه سید الشهدا نیاز مبرم دارد --- آقایون باید بدانند لبیک گویی خدا پسندانه به هل من ناصر نظام عدالت محور اسلامی همانند سید الشهدا سبط پیامبر حسین بن علی علیهم صلوات الله اجمعین تنها با ترک راحت طلبی و دفاع جانانه تا فدا کردن جان و عزیز ترینها در دفاع از دین و قرآن خداوند در مقابله ی علمی قرآنی و عقلی با تحریف گران دین خدا صداقت و جدیت پیدا می کند. نهضت عاشورایی عظیم سید الشهدا علیه السلام و یاران وفا دار آن حضرت تا رسیدن به فیض شهادت در این نهضت بی تردید برای جلوگیری از تحریف دین توسط یزید پلید و قوم اموی او بود که می رفت پرستش من در آوردیهای خلیفه را بنام اطاعت از به اصطلاح ولی امر با فتواهای دین فروشان جایگزین خدا پرستی مکتب توحیدی قرآن کند. جان فشانی خدا پسندانه ی سید الشهدا و یاران خدا پرست آن حضرت برای مصون نگه داشتن دین خدا از انحرافهای روز مره ی بشری ، راز جاودانگی نهضت عاشورای حسینی است و می باید همیشه سر لوحه ی آرزوهای همه ی دین دارانی باشد که لبیک گویی به فراخوان هل من ناصر حسینی را شعار مقدس خود قرار داده و می خواهند در جلوگیری قرآنی و عقلی علمی از تلاشهای مذبوحانه ی دین فروشان مزدور دشمنان بیگانه ، که دین خدا را برای تامین و تضمین چپاولگریهای این دشمنان با من در آوردیهای پیوسته خود الوده و بدنام می سازند ، صداقت و جدیت وفاداری خود را به نظام اسلامی در محضر خداوند حساب گر و حساب رس آگاه به همه چیز به اثبات برسانند .ستردیدی نیست که دعوت به آموزش و تبلیغ عالمانه ی فراگیر حد و مرزهای قرآن در زمینه های خدا شناسی ، پیامبر شناسی ، دین شناسی ، قرآن شناسی ، انسان شناسی و رفتار شناسی و تلاش برای دور انداختن تمامی منقولات غیر قرآنی جعلی و دروغ منسوب به دین و مذهب که در تضاد و تعارض با این حد و مرزها هستند باید محض رضای خدا اولویت اول اثبات صدق و جدیت وظیفه شناسی و مسئولیت شناسی همه ی وفا داران به نظام اسلامی باشد ، اگر می خواهند این وفا داری نقطه ی مثبتی در صحیفه ی اعمال آنان نزد خداوند به ثبت برسد. کوتاهی در زمینه اثبات صدق این وظیفه شناسی و مسئولیت شناسی ادعای چنین وفاداری را از دایره تبلیغ برای تامین و تضمین منافع دنیوی شخصی و گروهی فراتر نمی برد و دین شناسان قرآن شناس بیش از دیگران به نتایج شوم جبران ناپذیر دنیوی و اخروی اینگونه تبلیغ در محضر خداوند آگاه اند. مداحاندین فروش من در آوردی گستر که با من در آوردیهای خود میان مسلمانان در تضاد با دعوتهای وحدت بخش قرآن تفرقه افکنی و فتنه بر انگیزی می کنند یزیدیان شیطان پرست تحریف گر امروز اند .

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      پیامبری که ازش صحبت میکنی حال یهودیی که به سر وروی پیامبر ذباله میریخت میپرسید و نگرانش میشد....تو اهل کدوم دینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • اکرم رضاپور
    0

    سلام واقعا تو یه کشور شیعه خجالت آوره که یک مداح به خاطر جمله ای که اسمی هم در اون نیومده بازداشت بشه. اصلا کاری به کارهای ایشون ندارم ولی برای گفتن یک کلمه ی حق تو این کشور شیعه خیلی زشته که چنین برخوردی بشه.

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      خودت دقیقا جمله بندیت پراز نژادپرستیه....

    • میلاد کامروا
      0

      شمایی که ادعا می کنید این کلمه حق بوده، جسارتا شدیدا نیاز به این دارید که اعتقاداتتون رو یک بار دیگه مرور کنید. خانم محترم !! رهبر انقلاب که مرجع تقلید شیعیان - حداقل در ایران - هستند حکم فقهی داده اند که توهین به بزرگان اهل سنت "حرام شرعی " است. اگر نمی دونید حرام یعنی چه براتون معادل سازی کنم شاید کمی متوجه بشید. دوم اینکه علاوه بر حرمت شرعی موضوع، نسبت حرام زاده دادن به دیگران اگر اثبات نشه اون هم حرام و دارای حکم مجازات شرعی است. حالا شما با کدوم فکر منحرف و ناپسندتون نسبت حرامزادگی به همسر رسول گرامی اسلام (ص) رو گفتن یک کلمه ی حق می دونید این به نظرم یا ریشه در انحراف عمیق شما داره یا به لحاظ عقلی دچار نقصان جدی هستید. در ضمن نیاوردن اسم رافع مسئولیت نیست . در احکام شرعیه داریم که حتی اشاره با چشم و به قول خودمون چشم و ابرو آمدن هم چون منظور را منتقل می کند مصداق غیبت است و حرمت شرعی دارد . سعی نکنید با کوچک کردن موضوع و اینکه اسمی آورده نشده صورت مساله را پاک کنید، نظر قوه قضاییه که از قضا ریاستش منصوب رهبر انقلاب است بطور رسما بیان شد و اعلام شد کار اون آقا عامدانه و عالمانه بوده و جرم است.

  • ایمان تقوی
    0

    اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید؛ به نظر من کسی که به هر دین الهی توهین کند؛ طبق گفته امام حسین دین هم ندارد.

    نظرات شما -
    • مردم
      0

      کاش همه اینو میهمیدیم....

    • مش سعید
      0

      برو اول ببین چی گفته بعد بیا بگو به دین الهی توهین شده!!! موضوع ها رو قاطی کردی باهم

    • من
      0

      آقای مش!!!! سعید ؛ آیا توهین به ناموس پیامبر جزو محرمات دین نیست ؟ تنها مذهبی که اگر از پیروانش بپرسی بدترین زنان عالم کدامها هستند ؟ میگویند همسران پیامبر ما بدترین آدم های دنیا کدامها هستند ؟ اصحاب و یاران پیامبر ما التماس تفکر

  • محمد داودآبادی
    0

    سلام و خداقوت به همه طاعات قبول بنظر حقیر خط درست همان فرمایشات رهبری معظم انقلاب است که بارها در مناسبتهای مختلف تاکید بر وحدت میفرمایند. به توصیه میکنند که هر حرف اختلاف بر انگیز بازی در زمین دشمن است و بارها و بارها ..." امروز بیش از هر زمانی مسلمین به وحدت و هماهنگی و همکاری بین هم نیاز مبرم دارند . از اختلاف بین مسلمین اروپاییها و آمریکایهای و اسراییل استفاده میکنند و منابع مسلمین ( از انسانی تا ذخایر مادی و اعتبار سیاسی ) رو مصرف میکنند و منافع میبرند . ما خرج میکنیم هفته وحدت و تقریب مذاهب وو پس برای چی ؟ وحدت رمز گمشده مسلمین البته این به آن معنا نیست که شیعه سنی شود و یا سنی شیعه شود !" نه " اتفاقا زیباست که هر دو باهم باشند با اتحاد آنوقت اهمیت پیدا میکند قولو لا اله الا الله تفلحو و محمدا رسول الله ( ص )

  • پیر فرزانه
    0

    مداحان نه تنها بدعت گزارانی بیش نیستند بلکه از وظیفه پا منبری فراتر رفته وجای علمای دین را گرفته اند منبر جای مباجثه ودرد دین است که باید توسط علما به شرح وبسط وموعظه بپردازند و وظیفه مداحان محدود به مرثیه در رثای اولیا الله است بس ومتاسفانه اینها هم یک جور به دین ضربه میزنند

    نظرات شما -
    • من
      0

      دقیقا همینطوره

    • علی
      0

      آقای پیر دیوانه ! اظهارات چرند خودتان را به همۀ مداحان تعمیم ندهید. آیا علمای دینی که شما سنگ آنها را به سینه می زنید به شما یاد نداده اند مؤدبانه در خصوص اشخاص اظهار نظر نمایید؟

  • شهروند
    0

    ایشان با نسبت دادن صفات قبیحه به همسر حضرت محمد صل الله به وجود مقدس رسول الله اهانت کرده ومحدور الدم است

    نظرات شما -
    • شما
      0

      من نمیدونم ؛ واقعاً اهل تشیع چطور جرأت میکنه به همسر و ناموس پیامبر توهین میکنه ؟ ولله بالله در قرآن از همسران پیامبر با نام امهاالمؤمنین یاد شده ، یعنی مادر مؤمنان . ضمناً یکی از دختران امام موسی کاظم ، اسمش عایشه بوده ، شماها چرا فکر نمیکنید ؟ الان تصور کنید ، پیامبر روبرویتان نشسته و شما دارید به ناموسش توهین میکنید یا به اصحابش توهین میکنید به نظر شما در پاسخ به شما چی میگن ؟ بس کنید دیگه

    • ارمین
      0

      اولا این حرف که میگید دختر امام کاظم عایشه بوده ازکجا میگید؟؟ دوما ماکه سر اسم دعوا نداریم اصلا شما میخوای اسم بچت رو بذار عایشه بذار عمر بذار عثمان و... کسی کاری به شما نداره. ولی اگه بااین حرفت که میگی اسم دختر امام کاظم عایشه بوده اگه میخوای بااین حرف از گناه ها و جرم های عایشه دختر ابوبکر بن ابوقحافه کم کنی بدون کارت خیلی اشتباهه.امیدوارم ک منظور شما حمایت از دشمنان امیرالمومنین نباشه.انشاالله هرجاهستید موفق باشید

  • منطقی
    0

    این ریاکاران سودجو رو فقط خود مردم باید ادب کنن...مباید پای روضه خونیشون برن تا بفهمن با اسم مبارک ائمه حق سودجویی و بی ادبی رو ندارن...اینها مداح نیستن روضه فروشن...مداح پول نمیگیره...دایی من سالها مداح بود یک ریال هم بابتش دریافت نمیکرد ....برای خدا و احیای دین میخوند نه پول و شهرت و هزار کار .....................!!!!!!!!

    نظرات شما -
    • علی
      0

      شما اول بروید غلطهای املایی و انشائی خودتان را برطرف کنید بعداً در مورد افراد اظهار نظر نمایید.

  • احمد
    0

    اگر یک مداح پیدا کردید که توی ماه محرم مجانی برای امام حسین مداحی کرد اونوقت باور کنید که مداحان برای تبلیغ دین مبین اسلام تلاش میکنند.مداحی که برای ده شب اول محرم صد میلیون تومن پول میگیره مداح نیست بلکه کاسب دین است

    نظرات شما -
    • علی
      0

      جناب خان!!! اگر یکنفر به درب نانوایی شما مراجعه کند و بگوید من مداح هستم و بابت آن پول نمی گیرم شما به او نان مفتی میدهید که این آقا نیز مجانی برای شما مداحی نماید؟ چرا حرف مفت می زنید؟

    • اسلام
      0

      دقیقا... احسنت... مداح = مفتخور نادان

    • اردشیر
      0

      بخشید ؛ شماها که از دین مبین اسلام حرف میزنید ، میشه بگید آیا زمان پیامبر هم مداح (به شکل امروزی) بود؟ مگه اسلام یعنی مداحی که میگی دین مبین اسلام ؟ کجای قرآن نوشته این خزعبلات مداحان جزو دین است ؟ شماها بدجور اسلام رو منحرف کردید ، البته فقط برای خودتون در اکثریت .

  • حسینی
    0

    باسلام به نظربنده بایستی هرچه سریعترنسبت جمع اوری وبرخوردشدیدبا این مفت خورهااقدام شودهرچندکه الان هم خیلی دیرشده!!

  • ناشناس
    0

    به نظر من وقتی در چند جای قران به نقل قول از پیامبران می فرمایند من برای هدایت شما هیچ اجر و پاداشی از شما نمی خواهم بنابراین هر کس و در هر لباسی که برای تبلیغ دین از مردم مطالبه پول کند کاسب دین است نه مبلغ دین.

  • صدوقی
    0

    انشاالله مسوول مربوطه جلویه ایشون و امثال ایشون رو بخصوص مداحان ظاهر نما که به اسم اولیا هم ضربه به دین وهم ضربه به بیتلمال و سودجویی از علمای بزرگ میکنن رو قاطعانه بگیرند تا شاهد مشکلی چون اختلاس گران وابسطه به بعضی از آقایون نباشیم که دوباره گرفتار کی بود؟ کی بود؟ من نبودم نشیم

  • م - کیخا
    0

    من با دخالت این افراد در سیاست مخالف هستم ، چون ار فضاهای احساسی - مذهبی به نفع خود و علیه فرد مورد نظر استفاده می کنند

  • راضی به رضای خدا
    0

    خواهشا اسم اینها را مداح نگذارید. اینها دلالان ذکر و ظم و مدحند، نه مداح یک شرط لازم برای مداح اهل بیت َ، ادب و تواضع است. اینها عمدتا مغرور و بی ادبند. دین و اعتقاداتشان هم گردن خودشان. اگر برای فعل مداحی قیمت تعیین کنید، یا مداحی را شغل بدانید حرام است حرام است حرام است به قول حافظ واعظان کین جلوه در محراب و منبر می کنند چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند. اینها با مدح ال الله و ائمه ابزاری ساخته اند برای پول سازی. بار الها، خداوندا، سایه این کذابان ریاکار ششلولبند از دماغ فیل افتاده را از سر مردم کم کن.

  • ع.س.
    0

    مداح ها به هیچ وجه اظهار نظر سیاسی کنند . اینها سطح سواد و درک سیاسیشون با متوسط مردم یکسان است . مقصر صدا وسیما است که اینارو مشهور میکنه

  • حسن
    0

    چرا‌دعوا‌میکنید‌یه‌عده‌دارند‌میخورن‌شما‌با‌هم‌میجنگید

  • محمد رضا یزدان پناه
    0

    متاسفانه این موضوع تازگی ندارد و همیشگی بوده است که اگر در راستای حرف حومت باشند از طرف خود دولت و حکومت صاحب صلاحیت محسوب میشوند والا فاقد صلاحیت قلمداد میگردند بنده خودم دخالت این افراد را که بصورت باندی هم فعالیت دارند برخلاف مصلحت حکومت میدانم و رای منفی به دخالت ایشان میدهم

  • سعید
    0

    مداحها قشری هستند که از احساسات مردم نهایت سوء استفاده را کرده ومشتی خزعبلات همراه با خرافات رو به مردم وعوام دیکته میکنند و همه نوع دروغی رو حاضرند به اهل بیت نسبت بدن تا اشک بیشتری از مردم گرفته بشه.

  • مهرداد
    0

    مداح هم مثل تمامی آحاد جامعه اولا انسان است و بعدهم حق اظهارنظر ولو سیاسی رو داره اتفاقا تخلفات درقشر مداح کمتر از تمامی ددیگراقشار و مناصب مملکت است و این واقعیتیست ک نمیشه نادیده گرفت شما درقشر بازیگر خواننده فوتبالیست حتی برخی ک لباس روحانیت دارند و.... چقدر فساد مالی و اخلاقی پیبینید و دراین قشر چقدر ضمنا درمورد اقای هلالی وقتی ایشان میگویند اون خانم همسرشرعی بنده بوده دیگر چ جای بازگو کردن مطلب است؟ همین نقل خبر شما شرعا حرام است البته میدونم نظرم رو نشر نمیدید مهم هم نیست حرف حق تلخه

  • ابراهیم
    0

    ابراهیم

  • جواد
    0

    یعنی شما میگید دولت روحانی هر غلطی دلش خواست بکنه ومداح فقط بیاد یا حسین یا حسین بگه ودیگر هیچ...

  • ناشناس
    0

    بسلام خدمت ملت شريف ايران بنده كه از جانبازان هستم ان زمان همش متاسفانه پاي منبره اين مداح بودم چند سالي هست كه پا نمي گذارم و اينقدر بد پيش رفتن اين مداحان كه تا الان همان دوران جنگ رو با افتخار بهمراه دارم و سعي كردم دين و اعتقادم نگهدارم يك توصيه به مردم كمك كنند و دست گير باشد و دين را از اينها جدا ببنيد و در حفظ دين بكوشيد در هر لباس و اعتقاد كه داريد

  • شهروند
    0

    من فقط این میدانم که همه مداحانی که الان مرثیه سرایی میکنند اینقدر بد رفتار کردن که واقعا دچار تردید شدم چون واقعا همش به امامان و اهل بیت دروغ نسبت میدهند کجای دین می گوید تو الکی گریه کنی ثواب دارد بابا جمع کنید تو خدا این کاسبیاتون لااقل بگذارید روی همان چیزهایی که از گذشتگان اموختیم بمانیم من که تا صبح هم امثال کریمی و حدادی و مطیعی و ارضی و بقیه بخونن پشیزی برام ارزش ندارد یا حاج اقا کوثری به خیر خداوند روحش را شاد و با انبیاء خدا محشور گرداند

  • ناشناس
    0

    رتبه مداحانی که مداحی را حرفه و محل کسب درآمد خود قرار داده اند (بدون تعیین نرخ خاصی)، از مداحانی که از روی عشق و بدون چشم داشت مادی، مداحی می کنند، پایین تر است. رتبه مداحانی که برای این هنر خود، حداقل نرخ تعیین می کنند، از مداحانی که بدون تعیین نرخ خاصی ولی به منظور کسب درآمد، مداحی می کنند، پایین تر است. اما کسانی که از این مداحانی که حداقل نرخ دارند، در جلساتشان دعوت می کنند، اگر با رضایت صاحبان مال (کسانی که به هیئت کمک مالی می کنند) باشد که هیچ، وگرنه مسئول هزینه کرد، هستند. کسانی که با تبلیغ باعث مشهور شدن کسی می شوند، در اعمال آن فرد شریک خواهند بود.

  • نگاه
    0

    مداح باید نظر سیاسی بگه دیگه، دین مال زمان حال هست. همه مردم باید تو سیاست دخالت کنند. هتاکی و بی تربیتی یه مداح به اهل سنت چه ربطی به حاج منصور و میثم مئیعی داره که میگن دولت چرا خون مردم رو تو شیشه کرده؟؟؟ مطلبت کاملا مشخصه میخواستی از قضیه سو استفاده کنی و همه مداحا رو بکوبی

  • ن.س
    0

    احد قدمی امسال محرم بر خلاف اینکه میگویندمداحی دارد

  • مهران
    0

    دین یعنی تولی و تبری

  • سلام
    0

    نمیتونید همه چی رو قاطی کنید تا دیدی که خودتون دلتون میخواد رو به خورد مخاطب بدید... یکی مثل قدمی غلط زیادی کرده اما چرا یکی مثل اینو در کنار یکی مثل میثم مطیعی قرار میدید؟؟؟؟؟ مداح باید انقلابی باشد یعنی پیرو مکتب عاشورا یعنی سیاست ما عین دیانت مااست واین یعنی امثال میثم مطیعی ها که در مقابل کار امثال قدمی هاست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها