نماینده مردم مشهد در مجلس: ترامپ از سر ناچاری به مزخرف گویی افتاده است

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات ترامپ مبنی بر اینکه ملت ایران تروریست هستند، گفت: رییس جمهور آمریکا از سر ناچاری به مزخرف گویی افتاده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس: ترامپ از سر ناچاری به مزخرف گویی افتاده است

به گزارش مشهد فوری ، نصرالله پژمان فر اظهار داشت: ترامپ از تمام توان خود برای ضربه زدن به ملت ایران استفاده کرده و خودش از ابتدا تاکید کرده که هدف سران کاخ سفید، به زانو درآوردن ملت ایران است.

وی افزود: کاخ سفید و لابی های صهیونیستی، تمام تلاش خود را طی دو سال اخیر به کار بستند تا مردم ما از نظر اقتصاد ی و معیشتی با مشکل روبرو شده و نتوانند نیازهای اصلی خود را تامین کنند.

نماینده مشهد در مجلس تصریح کرد: ترامپ تاکید می کند که جنگ با ایران، جنگ اقتصادی است. او به خوبی می داند که در این شرایط بیش از هر قشری، مردم ایران و به ویژه اقشار کم درآمد تحت فشار قرار می گیرند.

پژمان فر گفت: ترامپ و دولت آمریکا و لابی های صهیونیستی به دنبال این بودند که با تحت فشار قرار دادن ملت ایران، از درون نظام جمهوری اسلامی ایران را با مشکل روبرو کنند. اما شاهد بودیم که مردم علیرغم سختی های اقتصادی و معیشتی، همچنان از اسلام و انقلاب و ولایت دفاع می کنند.

وی بیان داشت: به همین دلیل ترامپ با خطاب قرار دادن ملت ایران می گوید، آنها یک ملت تروریست هستند و به این شیوه عصبانیت خود را نشان می دهد.

نماینده مشهد در مجلس تاکید کرد: البته ما به اینگونه رفتارها عادت داریم و می دانیم که سران کاخ سفید، زمانی که به اهداف خود دست پیدا نکنند، اینگونه افسارگسیخته سخن می گویند.

پژمان فر در پایان تاکید کرد: ترامپ به دلیل دست یابی به اهداف شوم خود علیه ایران، از سر ناچاری به مزخرف گویی افتاده و اظهارات وی ارزش پاسخگویی ندارد.

منبع: موج

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها