وزرای احمدی نژاد در صف حامیان رئیسی

وزرای احمدی نژاد در صف حامیان رئیسی

صف بندی های سیاسی در انتخابات 96 اندک اندک در حال شفاف شدن است. به ویژه آنکه ترکیب ستادهای ابراهیم رئیسی نشان می دهد طیفی از دولتمردان سابق در جمع حامیان او قرار گرفته اند.

به گزارش خبر فوری، در حالی که دیروز خبر از حضور صولت مرتضوی معاون وزیر کشور در دولت احمدی نژاد و مسعود میرکاظمی وزیر نفت دولت او در ستاد تبلیغاتی ابراهیم رئیسی به گوش می رسید، امروز، محمدمهدی زاهدی وزیر علوم احمدی نژاد نیز به صف حامیان رئیسی پیوست و زریبافان رئیس بنیاد شهید در دولت قبل هم اعلام کرد که به طور همه جانبه از سید ابراهیم رئیسی دفاع می کند.

نکته جالب تر اینکه امروز نیکزاد وزیر مسکن احمدی نژاد هم رسما ریاست ستاد رئیسی را برعهده گرفت.

همزمان با این صف آرایی، خبرهایی درباره دیدار رئیسی و جلیلی منتشر شد. با توجه به اینکه گفته می شد جلیلی از حمایت جبهه پایداری برخوردار است، این دیدار را می توان به معنی حمایت جبهه پایداری از رئیسی ارزیابی کرد هرچند این جبهه رسما از رئیسی اعلام حمایت نکرده است.

با توجه به گرد هم آمدن وزرای دولت احمدی نژاد حول ابراهیم رئیسی، دست کم می توان گفت که جبهه یکتا که ترکیبی از دولت احمدی نژاد منهای شخص رئیس جمهور سابق و اسفندیار رحیم مشایی است، با جدیت در حال حمایت از تولیت آستان قدس در انتخابات هستند.

وزرای احمدی نژاد درحالی پشت سر رئیسی قرار گرفته اند که صلاحیت رئیس سابقشان یعنی محمود احمدی نژاد برای حضور در انتخابات احراز نشده است.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد خزایی
    0

    رای من ریسی به اضافه تمام طایفه وایل خزایی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها