فال روزانه یکشنبه 5 خرداد 1398

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه یکشنبه 5 خرداد 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 5 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی باهوش، حساس، انعطاف پذیر، مستقل و مهربان هستید. شما با حرف ها و رفتارهای خود دیگران را به سادگی به خودتان جذب می کنید و در هر گروهی که قرار بگیرید مورد احترام بقیه قرار می گیرید. با این همه شما گاهی لجباز، بی احتیاط و ولخرج می شوید. امسال برای شما با اتفاق های غیر منتظره ای همراه خواهد بود که برخی از آنها برای شما منافع قابل توجهی را به همراه خواهند داشت. سودی که از سرمایه گذاری های قبلی خود به دست می آورید در بهبود وضعیت مالی شما تأثیر چشمگیری خواهد داشت و باعث می شود که از لحاظ مالی تا حدود زیادی به ثبات برسید. به هیچ وجه وقت و انرژی خود را صرف فکر کردن و واکنش نشان دادن به شایعات و غیبت هایی که در مورد خودتان می شنوید نکنید و فقط روی اهداف خود و به ویزه اهداف حرفه ایتان تمرکز کنید. سفرهای تفریحی و کاری که به مقاصد دوردست می روید برای شما نتایج مورد انتظارتان را به همراه خواهند داشت. با وجود اینکه در چند ماه اول سال فشار و استرس زیادی را به خاطر مسائل حرفه ای تحمل خواهید کرد، از لحاظ سلامتی با هیچ مشکل خاصی مواجه نخواهید بود. یوگا و مدیتیشن می توانند کمک زیادی به غلبه بر فشارهای روانی که به شما وارد می شوند بکنند. در روابط عاطفی باید با احتیاز بیشتری رفتار کرده و از کارهایی که ممکن است رابطه تان را به چالش بکشند خودداری نمایید ماه های مرداد، آبان و فروردین بهترین ماه های سال خواهند بود و نتایج کارها و زحمات خود را تا حدود زیادی خواهید دید.

فروردین

شما در میانه یک تحول سالیانه فوق العاده قرار دارید. انرژی جسمانی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و ذهنتان هم آماده عمل است و می توانید با هر موقعیت و هر مسئولیتی به راحتی روبرو شوید. کلید موفقیت در بهره برداری از این موقعیت فوق العاده ای که در حال حاضر دارید برقراری ارتباط با دیگران است. در حال حاضر شما توانایی انجام چند کار مختلف به طور همزمان را دارید و با ارتباط برقرار کردن با دیگران و فهمیدن این که دقیقا چه کاری باید انجام دهید، می توانید این توانایی های خود را به درستی به کار بگیرید. مواظب تماس های دریافتی خود باشید، یک نفر کار مهمی با شما دارد، تماس او را از دست ندهید.

اردیبهشت

امروز شما برای کمک گرفتن از دیگران با مشکلاتی مواجه خواهید بود. آنهایی که همیشه در کنارتان بوده اند و شما را مورد حمایت خود قرار می داده اند امروز درگیر کارها و مسائلی هستند که به شما ارتباطی پیدا نمی کنند و وقتی برای رسیدگی به شما و کارهایتان ندارند. شاید بهتر باشد شما هم فعلا کارهای خودتان را به وقت دیگری موکول کرده و به کمک این دوستان خود بروید. با این کار علاوه بر این که گوشه ای از کمک های همیشگی آنها را جبران کرده اید و با در اولویت قرار دادن نیازهای دیگران نسبت به خودتان حس خوبی پیدا کرده اید، می توانید فعلا از مشکلات خودتان هم فرار کنید! فردا هم برای انجام این کارها وقت خواهید داشت.

خرداد

اکنون زمان خوبی برای پیشروی در انجام پروژه هایی است که نیمه کاره باقی مانده اند، پروژه های بزرگ و طولانی مدت، پروژه هایی که ارتباطات و سفرهای دور دست را در بر می گیرند و هر پروژه دیگری که مدت هاست انجام آن را پشت گوش انداخته اید امروز شما را به خود فرا می خواند. بیش از این تاخیر جایز نیست، همین امروز دست به کار شوید. خوشبختانه قدرتی درونی به شما انگیزه می دهد تا جلو بروید. به جای فکر کردن به همه دلایل مختلفی که باعث شده اند تکمیل این کارها تا به حال به تعویق بیفتد و طبق خواسته شما پیش نروند، با نگرشی مثبت به پیش رویتان نگاه کنید و خیالتان راحت باشد که از این به بعد همه چیز خیلی بهتر خواهد شد.

تیر

سعی کنید تا جای ممکن خودتان را از تنش ها و چالش هایی که دارند در اطرافتان شکل می گیرند دور نگه دارید و با هیچ کسی درگیر نشوید و خودتان را قاطی درگیری های دیگران هم نکنید. در شرایط موجود کاری که شما باید انجام دهید این است که اوضاع را آرام کرده و برای حل معضلات موجود نگرشی کاربردی و عمل گرایانه داشته باشید. اگر بی آن که به اندازه کافی تفکر و برنامه ریزی داشته باشید خیلی زود وارد عمل شوید خودتان را در وضعیت دشواری گرفتار خواهید کرد که بیرون آمدن از آن برایتان راحت نخواهد بود و اوضاع را حتی از این که هست نیز بدتر خواهید کرد. به جای این که مثل پروانه دل به آتش بزنید بهتر است منطقی تر رفتار کرده و از آن فرار کنید.

مرداد

امروز شما تمایل شدیدی به کار روی پروژه های شخصی و به پایان رساندن آنها در خود احساس می کنید و می خواهید هر چه زودتر نتیجه ی زحماتی که کشیده اید را به طور ملموس احساس کنید. با این حال یک سری کارها هستند که باید پیش از تمرکز روی کارهای شخصیتان به انجام برسانید. خوشبختانه شما از انرژی زیادی برخوردار هستید و برای انجام تمام این کارها به اندازه ی کافی انرژی خواهید داشت. شاید حتی بعد از به پایان رساندن همه ی این کارها احساس کنید هنوز آمادگی لازم برای کمی ورزش و یا پیاده روی را هم دارید. با این حال به شما پیشنهاد می کنیم که بیش از اندازه به خودتان فشار نیاورید. تازه اول هفته است و نباید خودتان را اینقدر خسته کنید!

شهریور

امروز ممکن است یکی از اعضای خانواده تان بدون هیچ مقدمه ی قبلی اعلام کند که قصد دارد از بقیه ی اهل خانه جدا شده و زندگی مستقلی را آغاز کند. این خبر ممکن است تنش های زیادی را در خانه به وجود بیاورد. بهتر است نگاهی منطقی به شرایط داشته باشید و واکنش تندی از خودتان نشان ندهید. امروز به نظر می رسد که همه ی اهل خانه به فکر خودشان و کارهای شخصی شان هستند و به احتمال زیاد یا در خانه نیستند و یا بیشتر وقتشان را در اتاق های خودشان و با انجام کارهای شخصی شان خواهند گذراند. شما هم از این فرصت استفاده کرده و وقتتان را صرف انجام کارهای نیمه تمامی کنید که در انتظارتان هستند.

مهر

امروز ذهن شما به طور خارق العاده ای قوی شده است. شما ایده های جدید و هیجان انگیزی برای شروع پروژه های جدید دارید و انگیزه و شجاعت بی سابقه ای را در وجود خود احساس می کنید، پس تعجبی ندارد اگر به فکر انجام کارهایی بیفتید که در حالت عادی به نظر شما و حتی اطرافیانتان غیرممکن به نظر می رسند. دوستان و گروه هایی که شما در آنها عضو هستید نقش مهمی در هر کاری که امروز انجام می دهید ایفا خواهند کرد. اگر می خواهید بهترین نتایح ممکن را به دست بیاورید قدم هایتان را با احتیاط کافی بردارید، اما به حرکت ادامه بدهید و درجا نزنید. از فرصت هایی که امروز برایتان به همراه آورده است به بهترین نحو ممکن بهره ببرید.

آبان

امروز حس ششم شما ایده های هیجان انگیزی را برای کسب درآمد بیشتر پیش روی شما خواهد گذاشت و تمام روز ذهنتان درگیر استفاده از این ایده های فوق العاده خواهد بود. شاید بعضی از این ایده ها بیش از حد جسورانه و یا غیرمنطقی به نظر بیایند، اما این نباید باعث شود که بدون فکر کردن و بررسی جوانب مختلف، آنها را دور بیندازید. احتمالات مختلف را در نظر بگیرید و شانس خود را بسنجید، شاید این ایده ها آنقدرها که در نگاه اول به نظر می رسد عجیب و غیر منطقی نباشند. در هر صورت از امروز برای پیش بردن اهداف خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. شما انرژی و انگیزه کافی برای اینکه معجزه بیافرینید را در اختیار دارید.

آذر

امروز فعالیت های گروهی و پروژه هایی که همراه با دوستان خود در دست انجام دارید می توانند بسیار الهام بخش باشند. انرژی شما در سطح بالایی قرار دارد و شور و نشاط فوق العاده ای را در وجود خود احساس می کنید، پس از این قدرت درونی برای پیش رفتن به سوی اهداف خود بهره ببرید. شما امروز برای تمرکز روی انجام کارهایی که دیگران حتی جسارت کافی برای امتحان کردن آنها را هم ندارند از شجاعت کافی برخوردار هستید. با احتیاط پیش بروید، اما این فرصت را به هیچ وجه از دست ندهید. اگر در جستجوی خانه ی جدیدی هستید و قصد دارید نقل مکان کنید امروز می تواند روز خوبی برای پیدا کردن خانه ی دلخواهتان باشد.

دی

امروز قدرت درونی و حس ششم شما به صورتی غیرمنتظره این تصور را در شما به وجود آورده اند که می توانید کسب و کار جدید و شاید حتی عجیبی را برای خودتان راه بیندازید و از شغل فعلی خود استعفا بدهید. شما در حال حاضر تمایل شدیدی به استقلال دارید و دلتان می خواهد که برای خودتان کار کنید و در این فکر هستید که شانس خود را در زمینه ی انجام کارهای هنری و یا خدمات رسانی امتحان کنید. شما امروز می توانید معجزه کنید، پس این فرصت را به راحتی از دست ندهید. منطقی باشید و قدم هایتان را با دقت و احتیاط انتخاب کنید، اما به آنچه قلبتان به شما می گوید گوش کنید. امروز همان روزی است که همیشه منتظرش بوده اید.

بهمن

شما امروز تمام توان و انرژی خود را یک جا جمع کرده اید تا در راه رسیدن به هدفی که مدت ها برای رسیدن به آن تلاش کرده اید و برایتان از ارزش و اهمیت بسیاری برخوردار است به کار بگیرید. در حال حاضر شما از جسارت و عزم و اراده ای بی نظیر برخوردار هستید و می توانید عملکردی بی نظیر داشته باشید و نتایج فوق العاده ای را به دست بیاورید. اگر قصد انجام کارهایی را داشته اید که از نظر دیگران غیرممکن هستند امروز بهترین زمان برای امتحان کردن شانستان خواهند بود. با احتیاط پیش بروید، اما تمام توان خود را برای به دست آوردن بهترین ها به کار بگیرید. اگر کسی خواست در این راه به شما کمک کند از این سخاوت او استقبال کنید.

اسفند

امروز عزم و اراده ی فوق العاده ای که دارید به شما کمک خواهد کرد تا در مسائل مالی و حرفه ای گام های بزرگی بردارید و پیشرفتی قابل توجه داشته باشید. اگر برای مدت ها در این فکر بوده اید که کسب و کار مستقلی را برای خودتان شروع کنید و به تنهایی مسیر حرفه ای جدیدی را برای خود در پیش بگیرید امروز بهترین فرصت برای شروع این راه خواهد بود. درابتدا کارتان را با تحقیق و مطالعه در مورد کاری که قصد انجامش را دارید شروع کنید. شما جسارت کافی برای تلاش در راه رسیدن به آنچه می خواهید را در اختیار دارید، پس با منطق و احتیاط قدم هایتان را انتخاب کرده و راه بیفتید. فرصت هایی که امروز سر راهتان قرار داده است را از دست ندهید.

منبع: برترین ها

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها