برادرزاده عضو شورای شهر تهران همچنان جزء ۲ شغله ها/ استعفایی در کار نیست

حضور همزمان الهام میر لوحی در شورایاری محله دروس و اداره پایش منطقه ۳ تهران همچنان ادامه دارد.

برادرزاده عضو شورای شهر تهران همچنان جزء ۲ شغله ها/ استعفایی در کار نیست

دوم اردیبهشت ماه بود که خبر انتصاب همزمان سیده الهام میرلوحی در ۲ سمت شهرداری تهران و شورایاری محله دروس بر روی سایت باشگاه خبرنگاران جوان قرار گرفت.

الهام میرلوحی برادر زاده محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران است، که در شهرداری منطقه ۳ تهران در سمت رئیس اداره پایش و جانشین معاونت برنامه ریزی توسعه شهری و در شورا‌یاری محله دروس نیز در سمت دبیر شورایاری مشغول به فعالیت است.

محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در آن زمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره چرایی انتصاب همزمان الهام میرلوحی در ۲ سمت شورای محله و شهرداری منطقه ۳ تهران گفت: با برادرزاده ام صحبت کردم که از سمت خود در شورایاری محله دروس استعفا دهد و تنها در شهرداری منطقه ۳ تهران مشغول به فعالیت باشد.

میرلوحی ادامه داد: مکاتبات و صحبت‌هایی با سلیمی شهردار منطقه ۳ تهران انجام شده است که از بردارزاده ام با توجه به رشته وی که فارغ التحصیل کارشناسی ارشد معماری است در سمتی مرتبط با رشته وی استفاده کند.

حالا بیش از یک ماه از صحبت‌های محمود میرلوحی مبنی بر استعفای برادرزاده خود از شورایاری محله دروس و جابجایی وی از اداره پایش شهرداری منطقه ۳ می‌گذرد، اما زمانی که به تارنمای شورایاری محله دروس و شهرداری منطقه ۳ تهران مراجعه می‌کنیم همچنان تصویر الهام میرلوحی با سمت دبیر شورایاری محله دروس و در شهرداری منطقه ۳ نیز به عنوان رئیس اداره پایش به چشم می‌خورد.

یک منبع آگاه در شورایاری محله دروس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خانم میرلوحی در سمت دبیر شورایاری محله دروس مشغول به فعالیت و در این مدت استعفایی از جانب وی صورت نگرفته است.

وی افزود: گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد وی برای انتخابات شورایاری‌ها که در انتهای خردادماه برگزار می‌شود نیز قصد نامزد شدن دارد.

این منبع آگاه تاکید کرد: الهام میرلوحی ۲ سال است که به عنوان دبیر شورایاری محله دروس منصوب شده و پیش از آن نیز در شورا یاری مشغول به فعالیت بوده است.

سعید شمالی‌نژاد سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری منطقه ۳ نیز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صحبت‌های محمود میرلوحی مبنی بر رایزنی با شهردار منطقه ۳ جهت جا به جایی الهام میرلوحی و به کارگیری وی در سمتی مرتبط با رشته او گفت: تا به امروز نامه‌ای مبنی بر جابه‌جایی او به دست ما نرسیده و با شهردار منطقه نیز در این باره صحبتی نشده است.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری منطقه ۳ تاکید کرد: اداره پایش و ارزیابی عملکرد جزء یکی از قسمت‌های مهمی است که شرح وظایف گسترده‌ای دارد و بحث ارتباط نداشتن رشته تحصیلی الهام میرلوحی به سمت وی در شهرداری منطقه ۳ به دلیل گستردگی وظایف این اداره آن‌چنان مطرح نیست.

پیش‌تر یکی از بند‌هایی که در دستور کار اصلاح اساسنامه انتخابات شورایاری‌ها قرار گرفت، اضافه شدن بند (هـ) با این مضمون بود که اعضای شورایاری‌ها که در منطقه به عنوان شورایاری انتخاب می‌شوند، نمی‌توانند طرف قرارداد شهرداری کلیه مناطق تهران قرار بگیرند و در نهایت این پیشنهاد در صحن شورای شهر تهران به رأی گذاشته شد و با ۱۴ رأی موافق به تصویب رسید

حال با توجه به اینکه در صورت اصلاح اساسنامه و آیین‌نامه اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در زمان مقرر، انتخابات شورایاری‌ها در ۳۱ خرداد‌ماه برگزار می‌شود باید منتظر ماند و دید پایستگی این جمله که قانون شامل حال همه نمی‌شود ادامه دارد یا خیر؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها