لایپزیش 0-3 بایرن: جام دوم برای ماندن کوواچ

بایرن مونیخ با پیروزی 3-0 مقابل لایپزیش، قهرمان رقابت های جام حذفی آلمان شد.

لایپزیش 0-3 بایرن: جام دوم برای ماندن کوواچ

شاگردان نیکو کوواچ که هفته قبل قهرمانی در بوندس لیگا را جشن گرفته بودند، در دیدار امشب هم نمایش برتری مقابل لایپزیش ارائه دادند و توانستند با یک پیروزی پر گل، دومین جام فصل را بالای سر ببرند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 3، این بایرنی ها بودند که صاحب اولین موقعیت بازی شدند اما ضربه سرژ گنابری از کنار دروازه لایپزیش به بیرون رفت.

در ادامه این بازیکنان لایپزیش بودند که تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 11 به گل برسند اما نویر دروازه بایرن را نجات داد. ابتدا این یوسف پولسن بود که می توانست با ضربه سر دروازه را باز کند اما نویر با یک واکنش به موقع، باعث شد تا توپ به تیر دروازه برخورد کند. کوناته می توانست از توپ برگشتی استفاده کند اما مدافعان بایرن هر طور بود توپ را برگشت دادند.

پس از این موقعیت بار دیگر بازی متعادل شد اما در دقیقه 18، بار دیگر این لایپزیش بود که صاحب یک موقعیت خوب شد اما پیش از اینکه پولسن ضربه نهایی را بزند، کیمیچ با حضور به موقع، دروازه بایرن را نجات داد.

در ادامه کمی از تب و تاب بازی کاسته شد تا اینکه در دقیقه 29 بایرن به گل رسید. بعد از اینکه کینگزلی کومان یک موقعیت خوب را از دست داد، این لواندوفسکی بود که توانست گل اول بازی را به ثمر برساند. روی ارسال داوید آلابا از سمت چپ بود که ستاره لهستانی بایرن با ضربه سری دیدنی، توانست توپ را به گوشه دروازه لایپزیش بفرستد.

بعد از این گل باز هم این بازیکنان بایرن بودند که بر توپ و میدان تسلط داشتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 41 به گل دوم برسند اما کوناته ضربه کومان را از روی خط دروازه برگشت داد؛ ضمن اینکه داور هم این موقعیت را آفساید اعلام کرد.

در دقیقه 44، روی ارسال خوب گنابری، این بار نوبت خاوی مارتینز بود که دروازه لایپزیش را تهدید کند اما گولاشی با یک واکنش خوب، مانع از رسیدن باواریایی ها به گل دوم شد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را بایرنی ها بهتر آغاز کردند اما این لایپزیش بود که می توانست در دقیقه 48 به گل تساوی برسد؛ ولی خروج به موقع نویر، مانع از گلزنی فورسبرگ شد.

برتری بایرنی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 55، چیزی نمانده بود که گنابری اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما باز هم گولاشی دروازه تیمش را نجات داد.

یک دقیقه بعد لواندوفسکی در محوطه جریمه لاپیزیش صاحب موقعیت شد و در حالی که می توانست مولر را در موقعیت بهتر صاحب توپ کند، خود به سوی دروازه ضربه زد که توسط دروازه بان حریف مهار شد.

در ادامه باز هم این بایرنی ها بودند که صاحب موقعیت های بهتری می شدند تا اینکه سرانجام در دقیقه 78 به گل دوم رسیدند. روی یک رفت و برگشت بود که کینگزلی کومان درون محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و بعد از یک حرکت خوب که باعث فریب مدافعان حریف شد، با یک ضربه پای چپ تماشایی، توپ را به سقف دروازه لایپزیش کوبید.

بعد از این گل بازیکنان لایپزیش که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند اما این بایرنی ها بودند که در دقیقه 85، روی یک ضد حمله به گل سوم رسیدند. روی پاس هوشمندانه کیمیچ بود که لواندوفسکی در موقعیت تک به تک با گولاشی قرار گرفت و با یک ضربه چیپ، دروازه لایپزیش را باز کرد.

در دقایق پایانی، بایرن باز هم می توانست به گل برسد اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان سه گل به سود بایرن به پایان رسید.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها