شرور پاساژ ارگ کرمانشاه در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری فرد شروی که عصر امروز (شنبه) با قمه کشی در مجتمع تجاری ارگ باعث مصدومیت یکی از نگهبانان این مرکز شده بود، خبر داد.

شرور پاساژ ارگ کرمانشاه در دام پلیس

حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : حوالی ساعت ۱۶ عصر امروز (چهارم خرداد) فردی همراه با چند تن دیگر در حالی که قمه به دست بودند وارد مجتمعتجاری ارگ می‌شوند.

وی گفت : این فرد و همدستانش به دنبال کینه جویی شخصی به یکی از نگهبانان این مرکز تجاری حمله ور و با قمه‌ای که در اختیار داشته اند وی را مجروح و سپس اقدام به فرار می‌کنند.

براری تصریح کرد: در همان آغاز درگیری و پس از اطلاع پلیس، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر و به تعقیب شرور قمه کش می‌پردازند تا نهایتاً پس از شلیک یک تیرهوایی موفق به دستگیری فرد مذکور می‌شوند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری سایر همراهان شرور دستگیر شده ادامه دارد، گفت: پس از حضور مقتدرانه پلیس در صحنه همه چیز به حالت عادی بازگشت و مشکلی درحال حاضر وجود ندارد.

وی در پایان تاکید کرد: برخورد پلیس با این دسته از اشرار و اراذل و اوباش سخت و قاطعانه خواهد بود و همکاران ما اجازه نمی‌دهند عده‌ای به هر بهانه‌ای که تنها برای خودشان قابل پذیرش است امنیت شهر و شهروندان را با مخاطره روبرو کنند .

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها