اسامی نامزدهای ۳ فراکسیون سیاسی مجلس برای انتخابات هیئت رئیسه


4 خرداد 1398 - 17:44
filemanager/6/siasi/majles12
اسامی نامزدهای مورد حمایت سه فراکسیون مجلس شورای اسلامی برای چهارمین دوره انتخابات هیات رییسه بهارستان را در ادامه ببیند.

اسامی نامزدهای مورد حمایت سه فراکسیون مجلس شورای اسلامی برای چهارمین دوره انتخابات هیات رییسه بهارستان را در ادامه ببیند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

filemanager/6/siasi/majles12
4 خرداد 1398 - 17:44

منبع: مهر

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


22

نظرات 16
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مریم ن 1 0 پاسخ 1398/3/5 -08:37

هیچکدوم صلاحیت ندارن تو این چهل سال چ گلی بسر مردم گذاشتن ک حالا بزارن هرچند هیچ فایده ی این نظرات نداره اگه کل ملت اینا رو نخوان بازم هستن و مراقب منافع خودش هستن

عباسعلی میر بازنشسته ناجا 0 0 پاسخ 1398/3/5 -01:54

نظرم از روزی حزب بوجود امدمملکت راخراب کردند هر حزبی دنبال منافع خود وحزب میباشند وملت را رها کردند ومردم درگرانی غرق شدند ومسولین وفرزندانشان بیت المال راغا رت کردند وهر روز یک یا چند نفر از اقا زاده های همین حزب ها به جرم اختلاس محاکمه میشوندفکر کنم دیگر پولی نمانده باشد

انسانم آرزوست 0 0 پاسخ 1398/3/5 -01:25

هیچ کدوم از ادوار مجلس خوب نبودن ولی به طور قطع این دوره مجلس شرم آورترین و ناکارآمد ترین دوره مجلس بود.

db 0 0 پاسخ 1398/3/5 -00:54

اینها همیشه هستند ، فقط جاشون عوض میشه ، مگر توی این مملکت غیر از اینها آدم نیست .

احمد علائی 0 0 پاسخ 1398/3/5 -00:53

مجلس دهم واقعا ضعیفترین مجلس بعداز انقلاب بود متآسفم.خیلی خیای بی عرضه بودند

م.ز 0 0 پاسخ 1398/3/5 -00:44

پر واضحه که عملکرد هیچ کدوم اصلا قابل قبول نبوده و نیست. اوضاع نابسامان مملکت به حد کافی بیانگر این مسئله نیست؟!!

ن صبوری 0 0 پاسخ 1398/3/5 -00:33

کثیف ترین قسمته مجلس فراکسیون امید هست باز فراکسیون ولایی محلس ،ولی در اقلیت هستم کاری از پیش نمیره امیدوارم هیئت رئیسه جدید از فراکسیون ولایی باشه

ز.طلا 1 0 پاسخ 1398/3/5 -00:02

اگر مجلس درست کار میکرد انقدر مملکت بی سر و سامون نبود وکلا یا در مسافرت یا در حال چت کردن یا در حال سلفی گرفتن ... یا برای اینکه وزیری رو سر کیسه کنند هوس استیضاح میکنند اول کلی امضا جمع میکنند وقتی به حد نصاب رسید اونوقت از وزیر محترم یک باجی رو میگیرند بعد امضا شؤون رو پس میگیرند آنوقت راحتتر تو مجلس میتونند چرت بزنن .مثلا نتوانستند فرماندار گلستان که در مواقع سیل سر پست خود نبود از کار خلع کنند بجاش پست بهتر رو که معاون ویا اگر درست بگم مشاور شهردار تهران کردن رو ندیدن ویا چند شعله ها ویا بر سر کار بودن مدیران بازنشسته در زمانی که این همه جوان تحصیل کرده بیکار داریم بنظر من تمام مشکلات این مملکت از بی عرضه بودن و کم کاری این آقایون هست .

امیر نظری سرشکه 1 0 پاسخ 1398/3/4 -21:08

من سرم پایینه شرمندم / شما آمدی دلبندم / باز شماها هستید / من بازم شرمندم . تقدیم به آقایون مجلسی .

محسن 0 0 پاسخ 1398/3/4 -19:52

اصولگرا

حسن علیپور 1 1 پاسخ 1398/3/4 -19:25

مگه تا حالا.عملکرد هم داشتن ..فقط محمد علی شاه کم دارن

م. گل 2 1 پاسخ 1398/3/4 -19:16

سلام ضمن تشکر از خبر فوری. باید تاسف خورد برا همشون مملکت رو به نابودی کشاندند. اصلافک میکنم اگه مجلس نداشته باشیم بهتر باشه وهیچ اتفاق خاصی رخ نده

حامد 2 1 پاسخ 1398/3/4 -18:39

سلام خسته نباشین هیچ کدوم واس مامردم کارنمیکنن اونافقط خودشون و خانوادشونومیفهمن

صاعد 1 1 پاسخ 1398/3/4 -18:35

هیچکدام‌.مگه‌تابه‌حال‌چه‌کاری‌مفیدی‌انجام‌دادند

جواد 5 0 پاسخ 1398/3/4 -18:22

ملت همه این فراکسیونها را به چشم مجلس می بینند و مجلس در کل ضعیف بود ... اما فراکسیون امید از همه بدتر بود چون اصلا معلوم نبود کدوم طرفی هستند و علیرغم چهره ای که از خودشون نشون دادن همچین خیلی به سود مردم کار نکردن

محبعلی عبدالملکی 3 0 پاسخ 1398/3/4 -18:00

هیچکدام

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
;
پیشنهاد ما
روش‌های عجیب و ترسناک اعدام در کره شمالی را بشناسید/ از خوراک سگها و ماهی‌های گرسنه شدن تا اعدام با ضد هوایی و خمپاره/ آیا کیم جونگ اون برای قتل مخالفانش از "پرستوها" استفاده می‌کند؟
یارانه می‌تواند یک میلیون تومان شود / آمریکا احمق است که با تحریم، ما را از نفت فروشی عبور می‌دهد/ هر ایرانی برای جبران ورشکستگی موسسات مالی، 500هزار تومان از جیب داد
حذف بخش‌هایی از لایحه تامین امنیت زنان به ضرورت بوده است/ مراحل ورود زنان به استادیوم در حال طی شدن است/نوار بهداشتی هیچگاه جزو ممنوعه‌های کمک رسانی نبوده است/ در تلاشیم تا دیه زن و مرد برابر شود
دعوت از چهره‌های ضدجنگ آمریکایی به مجلس ایران برای مقابله با سیاست های ترامپ / باید بر افکارعمومی آمریکا برای مقابله با جنگ طلبی کاخ سفید، اثر گذاشت
وصیت می‌کنم بدنم را تکه تکه کنید!
ایران به وقت مناسب می‌تواند ضرباتی به آمریکا بزند/ هزینه جنگ آمریکا با ایران به مراتب بیشتر از جنگ با عراق است
خبر اعدام زیر ۱۸ساله‌ها از گوشه و کنار به گوش می‌رسد/ به دنبال اصلاح قانون هستیم/ به نظر فقها امید بسته‌ایم