سنت شکنی در لیگ نوزدهم؛ نیمکت‌های بدون دایی؟

دایی پیش از این همیشه اعلام کرده که اولویتش برای مربی‌گری حضور در تهران است.

سنت شکنی در لیگ نوزدهم؛ نیمکت‌های بدون دایی؟

لیگ بدون علی دایی. این ترکیبی است که برای اولین بار از آغاز مربی‌گری دایی استفاده می‌شود. مربی‌ای که دوران بازیگری و مربی‌گری‌اش به هم گره خورد و حاصل آن یک جام قهرمانی بود تا در مربی‌گری هم با بهترین شروع کند. اگرچه «بهترین» بودن در دوران مربی‌گری او مانند دوران بازیگری اش حضور ثبات نداشت اما خودش پای ثابت نیمکت تیم‌های مختلف در تمام ادوار لیگ از فصل ششم تا به امروز بود. حالا لیگ نوزدهم به احتمال زیاد قرار است بدون دایی آغاز شود.

او که پیش‌بینی می‌شد بعد از نتایج نسبتا خوبی که با تیم جوان سایپا بدست آورده بود فصل دیگر را هم در همین تیم آغاز کند بعد از برد مقابل ذوب آهن به دلیل مصاحبه‌هایی که انجام داده بود برکنار شد. این برکناری مقدمه مصاحبه بعدی و حرف‌های جدیدی از دایی شد. حرف‌هایی که شاید در همان زمان مشخص نشد تا چه حد می‌تواند برای شخص او و آینده کاری‌اش دردسرساز باشد. گذشت چند ساعت از کنفرانس و حملات بعضی رسانه‌ها به علی دایی، تبعات این کنفرانس را بیشتر مشخص کرد.

تراکتورسازی گزینه‌ای بود که بحث حضور علی دایی در این تیم حتی پیش از پایان لیگ مطرح شده بود. در نهایت اما خیلی زود خبر رسید که این انتقال منتفی شده است. خبری که باشایعاتی در مورد این که این منتفی شدن خیلی هم فوتبالی نبوده همراه شد. بعد از آن هم بحث حضور در نساجی و یکی، دو تیم دیگر مطرح شد که هیچ‌کدام به سرانجام نرسید.

دایی پیش از این همیشه اعلام کرده که اولویتش برای مربی‌گری حضور در تهران است. در بین تیم‌های تهرانی پرسپولیس مربی دارد، استقلال هیچوقت گزینه دایی نبوده، از سایپا اخیرا جدا شده و پیکان و فرکی هم فصل آینده احتمالا به همکاری‌شان ادامه می‌دهند. تیم‌هایی مثل صبا و نفت تهران هم دیگر در لیگ برتر حضور ندارند. از میان تیم‌های شهرستانی هم تراکتور پرونده‌اش بسته شده و ماجرای نساجی هم بخاطر مشکلات مالی تیم جدی نشد. گزینه دیگری برای شهریار فوتبال ایران باقی نمی‌ماند. گزاره‌هایی که کنار هم قرار دادن آنها به همان نتیجه اولیه می‌رسد: لیگ بدون علی دایی.

منبع: نود

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها