سرقت از سالمندان به بهانه کمک

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب، با اشاره به دستگیری یک سارق، گفت: این متهم به بهانه کمک به سالمندان برای جابجایی چمدان هایشان، اقدام به سرقت می کرد.

سرقت از سالمندان به بهانه کمک

سرگرد مجید سلیمانی به تشریح این خبر پرداخت و گفت: اولین روز خرداد ماه امسال، یکی از شهروندان به ماموران گشت انتظامی این کلانتری مراجعه کرد و اظهار داشت که جوانی به بهانه کمک به جابجایی وسایل و چمدان هایشان، کیف پول شامل ۸۰۰ هزار تومان وجه نقد و مدارک شناسایی آنها را به سرقت برده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با اظهارات این مالباخته تیمی از ماموران به محل اعزام و با احتمال اینکه هنوز سارق در محدوده پایانه مسافری حضور دارد به بررسی و کنترل افراد مظنون پرداختند که این اقدامات نتیجه داد و مرد جوانی که در محدوده جنگلی پشت پایانه مسافری غرب، حضور داشت به عنوان مظنون پرونده دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

وی افزود: به محض اینکه فرد مظنون با مالباختگان روبرو شد از سوی آنها به عنوان سارق شناسایی شده و این سارق که چاره ای جز اعتراف نداشت به جرم خود مبنی بر سرقت از افراد مسن به بهانه کمک کردن برای جابجایی وسایلشان اعتراف کرد.

سرگرد سلیمانی، تصریح کرد: این متهم که سعی داشت با تعویض پیاپی لباس هایش شناسایی نشود، در تحقیقات انجام شده در کلانتری به ۹ فقره سرقت به این شیوه طی ماه گذشته اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات پیرامون سرقت های احتمالی دیگرش به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها