۷۹۰ کیلوگرم تریاک در یزد کشف و ضبط شد

ماموران نیروی انتظامی استان یزد موفق به کشف ۷۹۰ کیلوگرم تریاک در عملیات‌های جداگانه‌ای شدند.

۷۹۰ کیلوگرم تریاک در یزد کشف و ضبط شد

سرهنگ علیرضا صالحی درباره این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه وانت مزدا را متوقف کردند.

صالحی ادامه داد: در بازرسی از این وانت 50 کیلو و 590 گرم موادمخدر از نوع تریاک که داخل خودرو جاساز شده بودکشف و یک متهم نیز دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه تصریح کرد: متهم قصد انتقال این محموله از استان‌های جنوبی به پایتخت را داشت که توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نمی‌دهد.

163 کیلوگرم تریاک در یزد کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف 163 کیلو تریاک خبر داد.

سرهنگ محمدحسین ستوده‌نیا اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی "شهید مدنی" یزد حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد افزود: در بازرسی از این کامیون 163 کیلو گرم تریاک کشف و 2 متهم نیز دستگیر شدند.

131 کیلوگرم تریاک در ایستگاه شهید مدنی کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف 131 کیلو تریاک خبر داد.

سرهنگ محمدحسین ستوده‌نیا اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی "شهید مدنی" یزد حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی "دانگ فنگ" مشکوک شده و آن را برای بازرسی متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر یزد افزود: در بازرسی از این خودرو 131 کیلو تریاک کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

303 کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس یزد کشف شد

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران با توقیف یک دستگاه تریلی، 303 کیلو تریاک کشف کردند.

سردار "محمد رضا میر حیدری" اظهار داشت: ماموران مبارزه با موادمخدر استان یزد در پی کسب خبری مبنی بر حرکت قاچاقچیان با یک دستگاه تریلی حامل مواد افیونی به سمت استان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با کارهای اطلاعاتی تریلی حامل مواد افیونی را در یکی از محورهای مواصلاتی شهر شناسایی و توقیف کردند افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 303 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

کشف 30 کیلو گرم تریاک در شهرستان تفت

فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: ماموران پلیس اسن شهرستان در راستای اجرای طرح پاکسازی، 30 کیلو تریاک کشف کردند.

سرهنگ وحید احمدی با اعلام این خبر گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت تامین امنیت پایدار، ارتقاء احساس امنیت مردم و برخورد با خرده فروشان و معتادان سطح شهرستان و اطلاعات حاصله روز گذشته توسط مامورین بخش نیر به مرحله اجرا درآمد.

وی در این خصوص تصریح کرد: در اجرای این طرح مقدار 30 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از 3 خرده فروش کشف شد.

کشف 73 کیلوگرم تریاک در یزد

جانشین فرمانده انتظامی استان از عملیات ماموران یگان تکاوری این استان و کشف 73 کیلو تریاک خبر داد.

سرهنگ سیدرضا مکی اظهار داشت: روز گذشته ماموران یگان تکاوری قرارگاه 119 استان یزد هنگام گشت زنی و کنترل محورهای کویری، متوجه تردد سوداگران مرگ با یک دستگاه خودروی سواری پژو شدند.

وی افزود: ماموران ضمن تحت نظر قراردادن مسیر حرکت خودرو در یک فرصت مناسب و در یک عملیاتی ضربتی خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ مکی ضمن اشاره به دستگیری 3 قاچاقچی، تصریح کرد: در این عملیات مقدار 73 کیلو موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

جانشین انتظامی استان یزد با بیان اینکه سوداگران مرگ قصد انتقال این محموله از شرق کشور به یزد را داشتند افزود: متهمان روانه دادسرا شدند.

کوله‌باری‌ها با 40 کیلوگرم تریاک زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز از کشف 40 کیلو گرم تریاک خبر داد.

سرهنگ حسین منصوری در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، برابر خبر واصله از منابع و مخبرین مبنی بر تردد دو نفر کوله بر در بیابا‌ن‌های شهرستان مهریز در شب گذشته، در این راستا طی انجام کار اطلاعاتی توسط عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر محل تردد انها شناسایی گردید.

وی در ادامه افزود: پس از اشراف اطلاعاتی و حضور در محل، مامورین به کوله بران دستور ایست داده که با رها کردن محموله خود، بدون توجه به ایست مامورین و با استفاده از تاریکی هوا و پستی و بلندی‌های زمین متواری شده و مقدار 40 کیلو گرم تریاک کشف و ضمن تشکیل پرونده قضایی تحویل مقامات قضایی دادند.

منبع: تسنیم

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها