دوتارنواز برجسته موسیقی خراسان در بیمارستان بستری شد

عثمان محمدپرست ملقب عثمان خوافی؛ خواننده و دوتارنواز برجسته موسیقی خراسان؛ در بیمارستان بستری شد.

دوتارنواز برجسته موسیقی خراسان در بیمارستان بستری شد

عثمان محمدپرست گفت: متاسفانه از سه روز قبل دلیل مشکل دیسک کمر و دردهای مفصلی و استخوانی در بیمارستان سینا مشهد بستری شده‌ام.

این نوازنده 89 ساله در ادامه افزود: این روزها بسیار مورد لطف و محبت مردم و مسئولان قرار گرفته‌ام و دیدن این همه محبت همواره من را به گریه می‌اندازد و اومیدوارم خدا به من قدرتی بدهد تا این محبت‌ها را جبران کنم.

وی همچنین عنوان کرد: در حال حاضر پزشکان مشغول مداوای من هستند اما می‌گویند این وضعیت شاید به این زودی‌ها مداوا نشود مشکلی که وجود دارد این است که درد گاهی اوقات امانم را می‌برد و از دوستان تمنا دارم برایم دعا کنند.

عثمان محمدپرست یکی از مهمترین و شناخته شده‌ترین راویان موسیقی دوتار خراسان است که از 10 سالگی تا به امروز در این حوزه فعالیت کرده است.

این هنرمند در زمینه فعالیت‌های خیرخواهانه و مدرسه سازی نیز فعالیت‌های بسیاری داشته است. او از مؤسسان جامعه یاوری فرهنگی به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی مدرسه ساز در ایران است. محمدپرست همراه با مجتبی کاشانی و نیکول فریدنی این سازمان را تاسیس کرد و این جمع در سال‌های فعالیت خود توانستند بیش از 600 مدرسه را در مناطق محروم کشور بنا کنند.

منبع: ایران

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها