ترقی: جوانان فرمان حرکت انقلاب را از اختیار عناصر لیبرال و فاقد انگیزه خارج کنند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: جوانان باید هرچه سریع‌تر فرمان حرکت انقلاب را از اختیار عناصر لیبرال و فاقد انگیزه خارج کرده و نظام اسلامی را با روحیه جوانی به سمت اهداف متعالی انقلاب اسلامی سوق دهند.

ترقی: جوانان فرمان حرکت انقلاب را از اختیار عناصر لیبرال و فاقد انگیزه خارج کنند

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به بخشی از سخنان رهبر انقلاب در جمع دانشجویان گفت:‌ رهبر معظم انقلاب علاوه بر بیانیه گام دوم انقلاب در دیدارهای اخیرشان بویژه با جوانان و دانشجویان بر نقش موثر آنها در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و لزوم بکارگیری از قشر جوان در مناصب بالای حاکمیتی تاکید کردند.

وی افزود: متاسفانه در گام اول انقلاب اسلامی با دولت‌ها و سیاست‌مدارانی روبرو بودیم که پایبندی کامل و جامعی به آرمان‌های انقلاب اسلامی بویژه دولت سازی و جامعه سازی اسلامی و جهت‌گیری در راستای تمدن اسلامی نداشتند و همین مسئله موجب شده تا در تحقق فرآیند انقلاب اسلامی تاخیر قابل توجهی داشته باشیم.

ترقی خاطرنشان کرد:‌ کندی حرکت جامعه به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی از سویی موجب کاهش امید به آینده درجامعه و از سوی دیگر موجب نگرانی و دغدغه دوستداران جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی شده است و سوال آنها این است که نظام مقدس جمهوری اسلامی چه زمانی می‌خواهد به اهداف خود که ایجاد جامعه نمونه و الگو برای جهان است، دست پیدا کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: از آنجا که بخش عمده مسئولیت پیاده‌سازی اهداف انقلاب به نحوه انتخاب مسئولان نظام در دولت و مجلس از سوی مردم بازمی‌گردد و متاسفانه در این بخش عقب‌ماندگی‌های قابل توجه داریم، رهبر انقلاب با فراخوان جوانان به یک حضور جدی در صحنه انقلاب، قصد دارند که این کاستی‌ها و عقب‌ماندگی‌های دستگاه‌های اجرایی در کشور را جبران کنند.

وی افزود:‌ اگر جوانان امروز مانند نسل جوان قبل از انقلاب حرکت خودجوشی را در راستای روی کار آوردن دولت و مجلس اسلامی بکار گیرند و تلاش کنند که با همان روحیه، ظرفیت و انگیزه‌ای که پیش از پیروزی انقلاب در جوانان بود در راستای دولت‌سازی و جامعه سازی اسلامی حرکت کنند، این موتور محرک و پرشتاب قادر است کندی حرکت جامعه به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی را شتاب دهد.

با توجه به اینکه آینده از آن نسل جوان است و این قشر نقش اصلی را در گام دوم انقلاب اسلامی ایفا خواهد کرد، لازم است که هرچه سریع‌تر فرمان حرکت انقلاب را از دست عناصر لیبرال، محافظه‌کار و فاقد انگیزه و شتاب گرفته و نظام اسلامی را با روحیه و انرژی جوانی به سمت اهداف متعالی انقلاب اسلامی سوق دهند.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها