تلویزیون اینستاگرام حالا از ویدیوهای افقی پشتیبانی می‌کند

اینستاگرام دیگر سرویسی با ویدیوهای تمام عمودی نیست. امروز کمپانی پشت این شبکه اجتماعی تایید کرد که تلویزیون اینستاگرام یا همان IGTV از این به بعد از ویدیوهای افقی هم پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون اینستاگرام حالا از ویدیوهای افقی پشتیبانی می‌کند

با توجه به گفته اینستاگرام، این تغییر نه تنها به خاطر بازخوردهای سازندگان ویدیوها بوده بلکه همین الان نیز ویدیوهای افقی در IGTV حضور دارند که نمی‌توان تمام صفحه آن‌ها را تماشا کرد:

ما معتقدیم که این یک تغییر درست برای بینندگان و سازندگان ویدیوها است. همانطور که در سال 2015 اینستاگرام دیگر محدود به عکس‌های مربعی نبود و این تغییر باعث خلاقیت بیشتر شد، باور داریم پشتیبانی از ویدیوهای افقی هم می‌تواند چنین نتیجه‌ای برای IGTV داشته باشد.

با وجود اینکه یک سال از راه اندازی IGTV می‌گذرد اما هنوز در مقایسه با سرویس‌هایی مثل TikTok، تلویزیون اینستاگرام مسیر طولانی برای جذب مخاطبین دارد. گزارشات نشان می‌دهند که سازندگان ویدیوها علاقه زیادی به فعالیت در IGTV ندارند. جدا از محدودیت‌های این سرویس، اینستاگرام هنوز سرویسی برای گذاشتن تبلیغ در ویدیوها (مشابه یوتوب) ندارد.

از طرفی برندهای معروف نیز همچنان علاقه‌ای به پرداخت پول برای ساخت ویدیوهای بلند مدت در IGTV نشان نداده‌اند. حالا پشتیبانی از ویدیوهای افقی می‌تواند تا حدی IGTV را در مسیر موفقیت بیشتر قرار دهد. بد نیست بدانید سرویس ویدیویی IGTV سال گذشته راه‌اندازی شد و کاربران در آن می‌توانند ویدیوهایی تا سقف یک ساعت را با بقیه به اشتراک بگذارند.

منبع: دیجیاتو

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها