مسئولین کشور مشکل گرانی را حل کنند و به داد مردم برسند

امام جمعه موقت تهران گفت: مسئولین کشور مشکل گرانی را حل کنند و به داد مردم برسند.

مسئولین کشور مشکل گرانی را حل کنند و به داد مردم برسند

آیت الله موحدی کرمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران که در دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های حکومت امیرالمومنین (ع) خطاب به مسئولین کشور اظهار کرد: نسبت به مردم مهربان باشید و بار سنگین بر روی دوش آنها نگذارید.

وی افزود: مسئولین کشور مشکل گرانی را حل کنند و به داد مردم برسند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه گفت: اگر یک خانواده شهید گفت شوهر و سرپرست خانواده‌مان را از دست دادیم اما درآمد نداریم، چه کسی باید به آنها رسیدگی و آنها را تکریم کند؟ این‌ها انقلاب را حفظ کردند و در جبهه‌ها پیروزی آفریدند. مبادا مسئولین از آن عنصر خدومی که در انقلاب خدمت کرده و در جبهه‌ها آسیب دیده است، بی خبر باشند. بی توجهی به این مساله حکومت ما را می‌لرزاند.

آیت‌الله موحدی کرمانی گفت: حضرت امیرالمومنین (ع) با زیاده خواهان از بیت المال برخورد می‌کردند حتی با بردارش زیرا اعتقاد داشتند بیت المال باید به همه برسد.

وی با اشاره به مساله مالیات اظهار کرد: مالیات یک مساله ضروری در کشور است اما گرفتن مالیات هم حساب و کتاب دارد. مامورین مالیات نباید از بدبخت‌ها بگیرند بلکه باید از پولدارها و آنهایی که از امکانات کشور استفاده کرده‌اند، بگیرند. ممیزها در این زمینه باید اهل تشخیص باشند.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • بهروز
    0

    هه...فعلا خود این مسئولین بی لیاقت و اختلاسگران بی دین مشکل ملت هستن اینا از سر ملت کم بشن خودبخود مشکلات مملکت حل میشه...اینقدر که وجود این مسئولین ما رو آزار میده گرانی آزار نداده..چون گرانی زاییده‌ی این بی عرضه‌گی‌هاست....

  • م
    0

    کدام دولت حاج اقا دولت فریدون دارها

  • کاربر ناشناس
    0

    باشه!

  • یه نفر
    0

    چاقو دسته خودشو نمیبره!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها