خرید پراید در بازار چقدر آب می خورد؟

قیمت انواع پراید در بازار با نوسانی بسیار اندک در محدوده ۴۸ تا ۵۶ میلیون تومان قرار گرفت .

خرید پراید در بازار چقدر آب می خورد؟

آخرین خبرها نشان می دهد به رغم رکود شدید خرید و فروش در بازار خودرو ارزان ترین مدل پراید یعنی سایپا ۱۵۱ به قیمت ۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و گران ترین مدل آن یعنی سایپا ۱۱۱ به قیمت ۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه می شود. به این ترتیب فاصله قیمت سایپا ۱۱۱ از بازار تا کارحانه به بیش از ۱۶ میلیون تومان رسیده است.

بر اساس این گزارش قیمت ها هر چند پس از منع اعلام قیمت از سوی سایت ها با جابجایی اندکی همراه شد اما در نهایت رفت و برگشت قیمت نتوانست تاثیر چندانی بر بازار پراید به جا بگذارد.

در عین حال مصوبه اخیر مجلس نیز در روند کاهشی قیمت ها در بازار تاثیرگذار بود . مصوبه اخیر مجلس بر سپردن اختیار قیمت‌گذاری خودرو به شورای رقابت دلالت دارد.

پراید

بر اساس این گزارش در حال حاضر پراید ۱۳۱ در رنگ سفید به قیمت ۴۹ میلیون تومان ، سایپا ۱۳۱ با تنوع رنگ به قیمت ۴۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سایپا ۱۳۲ سفید به قیمت ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می شود.

تنوع رنگ سایپا ۱۳۲ قیمت این مدل خودرو را ۵۰۰ هزار تومان بالا می برد.

هر چند خودروهای موجود در بازار ایران افزایش قیمت بسیار قابل توجهی را در یک سال گذشته تجربه کرده اند اما پراید به نوعی نماد گرانی در ادبیات اقتصاد سیاسی ایران تبدیل شده است.

منبع: خبرآنلاین

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • پراید
    0

    پراید چه جمله قشنگیه این روزا ولی چه قاتلی هست این سال ها از جنگ جهانی بیشتر کشته داده تو این کشور اینکه تو کشور ما رشد جمعیت زیاد نیست دلیلش همین پراید خوشکله اخه روزی ۱۰۰نفر یا خیلی بیشتر ازاین رقم از جمعیت کشور رو راهی سینه قبرستون میکنه

    نظرات شما -
    • داریوش
      0

      اینه همه مردم میدونن که خود خودروسازها باعث گرانی خودرو شده و همین امر در درازمدت باعث ورشکستگی خودروسازها میشه غیراز دلالهای خود خودروسازها کسی خودرو صفر نخرید الانم مونده رو دستشون و هر روز با یه ترفندی میخان بفروشن اما کسی قدرت خرید نداره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها