رمضان شریف:امروز برای رویارویی با دشمن از هر زمان دیگری با انگیزه تر و آماده تر هستیم

رئيس ستاد انتفاضه و قدس شوراى هماهنگى تبليغات اسلامى گفت:امروز برای رویارویی با دشمن از هر زمانی در طول دوران انقلاب با انگیزه تر و آماده تر هستیم .

رمضان شریف:امروز برای رویارویی با دشمن از هر زمان دیگری با انگیزه تر و آماده تر هستیم

سردار رمضان شریف رئيس ستاد انتفاضه و قدس شوراى هماهنگى تبليغات اسلامى گفت:در پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران گفت: آنچه ذهن تاریخی ملت ما را پر کرده و دوستان و دشمنان این نظان مقدس را در برابر این اراده پولادین وادار به تمکین کرده است درس هایی است که از فتح خرمشهر باید بگیریم و یگیرند.

وی ادامه داد: امروز عربده های آمریکای جنایتکار در تهدید ملت ایران راه به جایی نخواهد داشت. ۳۷ سال فرصت داشتیم تا قدرت لازم را برای رویارویی با توطئه های مجدد آمریکایی ها و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی فراهم کرده و برای قدرتمند شدن لحظه ای را از دست نداده ایم.باسربلندی و افتخار در پیشگاه ملت بزرگ ایران به عنوان عضو کوچکی از نیروهای مسلح اعلام می کنیم امروز برای رویارویی با دشمن از هر زمانی در طول دوران انقلاب با انگیزه تر و آماده تر هستیم ، اما آمریکایى‌ها با سر و صدا و تبلیغات تلاش مى کنند که در عرصه افکار عمومى وارد شوند، اما اشتباه مى کنند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شوراى هماهنگى تبلیغات اسلامى با بیان اینکه دشمنان ما از هر قدرت و آمادگى تهى هستند، تصریح کرد: شما صدام را با آن همه انگیزه، گنج هاى قارون، کشورهاى حاشیه خلیج فارس و حمایت هاى غرب و اروپا را داشتید، اما کار را به جایى نبردید، اما ملت و فرماندهان ما در فتح خرمشهر به شما نشان دادند که پیروزى از آن انقلاب است.

سردار رمضان شریف افزود: امروز ما سربازان آمریکایى را در حالى مشاهده مى کنیم که دستانى لرزان دارند، ما در میدان رزم با کسانى که این چنین انگیزه و قدرت داشتند، دست و پنجه نرم کردیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها