ظریف با فرمانده ارتش پاکستان درباره تحولات منطقه گفت‌وگو کرد

وزیر امورخارجه کشورمان امروز در پاکستان با فرمانده ارتش این کشور دیدار و طرفین درباره همکاری‌های فی مابین به ویژه تحولات منطقه‌ای رایزنی کردند.

ظریف با فرمانده ارتش پاکستان درباره تحولات منطقه گفت‌وگو کرد

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه که شب گذشته برای دیدار با مقام‌های عالی رتبه سیاسی-نظامی پاکستان به اسلام آباد سفر کرده است، امروز و در دومین نشست کاری خود با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش این کشور دیدار کرد.

تقویت مناسبات فیمابین به ویژه تاکید بر گسترش روابط و همکاری نظامی و امنیتی بین دو کشور از محور‌های گفتگو‌های دو طرف بود.

همچنین وزیرامور خارجه ایران صبح امروز نیز با شاه محمود قریشی همتای پاکستانی خود دیدار و گفتگو کرد. قرار است؛ وی در ادامه این سفر با عمران خان نخست وزیر و صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان نیز دیدار کند. ظریف پیش از این نیز ۹ بار به پاکستان سفر کرده است.

این سومین سفر ظریف به پاکستان از زمان آغاز دولت فعلی این کشور به نخست وزیری عمران خان است. محمدجواد ظریف نخستین مقام بلندپایه یک کشور خارجی بود که با آغاز دولت عمران خان شهریور ماه سال گذشته به اسلام آباد سفر کرد و تشکیل دولت جدید پاکستان را تبریک گفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها