پیکه: کابوس آنفیلد با گذشت زمان فراموش می‌شود

مدافع بارسلونا اعتراف کرد که شکست در آنفیلد به یک کابوس برای تیمش تبدیل شده است و گفت که این کابوس با گذشت زمان فراموش خواهد شد.

پیکه: کابوس آنفیلد با گذشت زمان فراموش می‌شود

جرارد پیکه پیش از دیدار نهایی کوپا دل ری که بامداد یک‌شنبه بین بارسلونا و والنسیا برگزار خواهد شد در یک مصاحبه درباره موضوعات مختلفی هم‌چون شکست در آنفیلد، وضعیت تیمش، رئال مادرید و لیونل مسی صحبت کرد. مدافع بارسلونا گفت: زمانی که گل نخست زود هنگام را از لیورپول دریافت کردیم چهره بازی رم هویدا شد (بارسلونا فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در بازی برگشت مقابل رم با سه گل مغلوب شد و از صعود به دور بعد بازماند). سپس تیم حریف دو گل پشت سر هم زد و اتفاق سال گذشته خیلی نزدیک شد. یک شوک ذهنی بود اما ما نتوانستیم بازی مورد نظرمان را به نمایش بگذاریم. همه چیز را از دست داده بودیم. در مقابل تیم حریف حمله می‌کرد. آنفیلد نیز نقش خود را به خوبی انجام داد. ما نتوانستیم کاری انجام بدهیم. گاهی اوقات این چنین می‌شود. روز خیلی سختی بود. پیدا کردن دوباره انگیزه برای‌مان سخت بود چون روزها طول کشید تا این شکست را فراموش کنیم. این شکست، سقوطی بود که با گذشت زمان درمان خواهد شد. با این حال باید رو به جلو حرکت کرد.

مدافع اسپانیایی درباره رئال مادرید اظهار کرد: زمانی که یکی از تیم‌های رقیب در شرایط خوبی قرار ندارد تیم دیگر فرصت‌های بیش‌تری پیدا می‌کند. ما در کسب نتایج فراز و فرود نداشتیم. جدایی کریستیانو رونالد روی رئال مادریدتأثیر زیادی داشت و این موضوع در آمار کاملاً مشخص بود. باید بازیکنانی داشته باشید که در طول سال گل‌های زیادی به ثمر برسانند. مادرید از آن بازیکن برخوردار نبود.

او در مورد جدایی لیونل مسی گفت: زمانی که مسی بارسلونا را ترک کند قطعاً نبودش را احساس خواهیم کرد. با این حال به باشگاه بستگی دارد که چگونه خود را با این تغییر وفق دهد و بداند چقدر زمان می‌برد تا شرایط مانند گذشته شود.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها