همتی: ارز نیمایی حذف نمی‌شود/ فعالیت بازار متشکل ارزی در مرحله پایلوت قرار دارد

رییس کل بانک مرکزی، گفت: سامانه نیما محور تبادل تجارت ارزی کشور است و به هیچ وجه حذف نمی شود.

همتی: ارز نیمایی حذف نمی‌شود/ فعالیت بازار متشکل ارزی در مرحله پایلوت قرار دارد

عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی، در خصوص اعلام خبری مبنی بر حذف ارز نیمایی، گفت: حذف سامانه نیما از مبادلات ارزی به هیچ وجه صحت ندارد و حتی تاکید شده که صادرکنندگان 50 تا 60 درصد ارز حاصل از صادرات خود را در سامانه نیما عرضه کنند.

رییس کل بانک مرکزی، افزود: در حال حاضر سامانه نیما محور تبادل ارزی تجارت ارزی کشور است و به هیچ وجه حذف نمی شود.

همتی درباره تشکیل بازار متشکل ارزی، تصریح کرد: در این راستا شرکتی ایجاد و مدیرعامل آن نیز انتخاب شده است و در حال حاضر فعالیت های این بازار در مرحله پایلوت قرار دارد که پس از اتمام این مرحله فعالیت رسمی بازار آغاز می شود.

منبع: فارس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مردم دلشکسته
    0

    بی دردهای رسمی چه بر سر مردم می آورند؟؟؟!!! --- بی دردهای رسمی قسم خورده اند که ده ها میلیون از مردم بی بضاعت کشور را بخاطر برنامه های دشمن شاد کن بلند پروازانه خود در این کشور بیگانه بشناسند و برای اشباع این بلند پروازیهای پر زرق و برق دنیایی خویش هرگز به سوی توزیع عادلانه ی ثروتهای کلان کشور میان نیازهای توسعه و نیازها زندگی مردم نروند و این مردم بی پناه را با فرستادن ارزش پول ملی و قدرت خرید به ته دره ی سقوط بنفع دشمن و پول پرستان از خدا بی خبر در فقر و فلاکت مرگ بار رها کنند و غافل از پیامدهای شوم کار خود و از خشم خدا و از لبریز شدن صبر این مردم شبها بی خیال سر به بالش پر قوی خویش بگذارند و در خلوتهای پر ناز و نعمت خود با قهقه ی جمع خویشان این مردم را مسخره کنند و در ویلاهای چند ده میلیاردی تمام استر لیزه ی چند روزه ی خود کک هم به سراغ آنان نرود. آی خداوند عدل و داد!!! توخود برای ده ها میلیون مردم بی پناه صبور چاره ای عزت آفرین اساسی تدبیر کن و پاسخ بی رحمان قدر نشناس پشت کرده به ملت را تو خود آن چنان که صلاح می دانی بده. خدایا!!! رهبر عزیز دلسوز انقلاب اسلامی را یاری ده تا دست همه ی ناکسان اجنبی پرست شیفته و فریفته ی دلار و عهد شکنان و دشمنان ملت را از این ملت صبور وفادار کوتاه کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها