فال روزانه جمعه 3 خرداد 1398

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه جمعه 3 خرداد 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 3 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی عملگرا، حساس، اجتماعی و خونگرم، سیاست مدار و دارای قدرت تصمیم گیری بالایی هستید. شما بسیار با صداقت هستید و به ندای وجدانتان اهمیت زیادی می دهید، اما در عین حال عجول و کم حوصله، عصبی و دمدمی مزاج هم هستید و این اصلا به نفعتان نیست. امسال اعتماد به نفس و عزم و اراده ی شما در قویترین حالت خود قرار خواهند داشت و این شرایط فرصت های زیادی را برای شما رقم خواهد زد. موسسه ای که شما برای آن کار می کنید تغییراتی را در پیش رو دارد که باعث خواهند شد فرصت ترفیع رتبه ی شما فراهم شود و شاید حتی یکی از کاندیداهای یک پست مدیریتی باشید. شما امسال منبع جدیدی برای افزایش درآمد خود پیدا خواهید کرد و در نتیجه ی این افزایش درآمد وضعیت مالیتان تا نیمه های سال به میزان قابل توجهی یپیشرفت خواهد کرد. به دنبال ایجاد این ثبات مالی در زندگی شخصیتان نیز تغییرات مثبتی به وجود خواهند آمد و آرامش و خوشحالی در خانه تان موج خواهد زد. اگر متأهل هستید همسرتان دراین مسیر مشوق بزرگی برای شما خواهد بود و تمام مدت از حمایت او برخوردار خواهید بود. اگر هنوز مجرد هستید درگیری های کاری فرصت زیادی برای جستجو و پیدا کردن عشق زندگیتان برای شما باقی نخواهند گذاشت، اما دست سرنوشت ممکن است فردی را سر راهتان قرار دهد که دیگر جایی برای جستجو کردن شما باقی نگذارد. مهر، آذر و فروردین بهترین ماه های امسال خواهند بود.

فروردین

امروز مسئولیت هایی که عشقتان نسبت به خانواده اش دارد با برنامه هایی که برای امروزتان داشته اید و کارهایی که می خواسته اید با هم انجام دهید تداخل پیدا خواهند کرد. شما دوست دارید در این موقعیت به او کمک کنید، اما خودتان هم مسئولیت هایی دارید که نمی توانید نسبت به آنها بی تفاوت باشید. بهترین کاری که در چنین موقعیت هایی از دست شما ساخته است یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده می تواند باشد تا بتوانید به موقع به همه ی کارهایی که قصد انجامشان را داشته اید برسید. اگر فرصت دیدار با عشقتان برایتان فراهم نشد به دیدن دوستان و یا حتی بهتر از آن، به دیدن پدر بزرگ و مادربزرگتان بروید!

اردیبهشت

امروز قرار بوده است از جایی دور دست تماسی با شما گرفته شود و تأخیری که در این تماس به وجود آمده باعث آشفتگی و نگرانی شما شده است. از طرفی هم برنامه هایی برای رفتن به یک مسافرت چند روزه داشته اید اما مسئولیت هایی که به عهده تان گذاشته شده اند شما را وادار کرده اند که برنامه سفرتان را به تأخیر بیندازید. اگر در برنامه ریزی هایتان یک تجدید نظر اساسی داشته باشید ممکن است بتوانید با کمی تغییر در برنامه هایتان هم به کارهایتان برسید و هم به سفر بروید. در هر صورت یادتان باشد طوری رفتار کنید که وقتی در پایان روز سرتان را روی بالشت می گذارید حالتان خوب باشد و از کاری که کرده اید احساس رضایت داشته باشید.

خرداد

امروز آشفتگی و بروز مشکلات در اجرای برنامه هایی که برای روزتان داشته اید اجتناب ناپذیر خواهد بود. اگر با یکی از دوستان نزدیکتان قرار داشته اید زیاد روی اینکه قرارتان سر جایش باقی بماند حسابی باز نکنید. اتفاقات غیرمنتظره یکی از پس از دیگری برنامه هایی که برای امروزتان داشته اید را با تأخیر مواجه کرده و یا باطل خواهند کرد. امروز همچنین فرصت خوبی برای انجام کارهای خلاقانه و هنری نخواهد بود. شاید در ابتدای کار حال و حوصله ی لازم برای انجام این کارها را داشته باشید، اما هر چه قدر می گذرد می بینید که دارید از نتیجه ی مورد نظرتان دورتر می شوید. شاید بهتر باشد امروز وقت آزادتان را به مطالعه اختصاص بدهید.

تیر

ناراحتی ها و دلخوری هایی در ارتباط با یکی از اعضای خانواده تان امروز در خانه مشکلاتی را به وجود خواهد آورد و نظم و آرامش همیشگی که بر جو خانه تان حاکم است را به هم خواهد زد. این احتمال هم وجود دارد که خراب شدن یکی از تجهیزات ضروری خانه تان کارها و برنامه های اهل خانه را به هم بزند. در چنین روزهایی بهتر است که همه از خانه بیرون بروند و سر خودشان را گرم نگه دارند. شاید حتی بتوانید همه با هم به سینما یا پیک نیک بروید و یا در یک فعالیت ورزشی گروهی شرکت کنید. این کارها فشار و استرسی که در خانه به شما تحمیل شده است را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد و می توانید از روز تعطیلتان هم لذت ببرید.

مرداد

امروز شما مجبور خواهید بود که با افراد زیادی تماس بگیرید، اما این کار هر چند در نگاه اول ساده به نظر می رسد با مشکلاتی همراه خواهد بود. احتمالا بعضی از افرادی که با آنها تماس می گیرید خانه نیستند، یا پیام هایی که دارید به فرد مورد نظرتان نمی رسند، شاید حتی تلفنتان هم خراب شود. اگر این تماس ها ضروری نیستند شاید بهتر باشد تا فردا دست نگه دارید تا با این مشکلات درگیر نشوید، در غیر این صورت به احتمال زیاد اعصابتان حسابی به هم خواهد ریخت. اگر خیلی اتفاقی قرار شد بدون هیچ برنامه ریزی قبلی همین امروز به مسافرت بروید تعجب نکنید. فقط اگر تصمیم به رفتن گرفتید مواظ بباشید وسایل ضروری تان را جا نگذارید.

شهریور

امروز درگیری بر سر پول و مسائل مادی روابط خیلی دوستانه و حتی صمیمی شما را به خطر خواهد انداخت. شما باید توجهی بیش از همیشه به وضعیت مالی خود و بودجه ای که برای مخارج این ماه در اختیار دارید داشته باشید. در این ماه اتفاقات غیر منتظره، خوب یا بد، مخارج پیش بینی نشده ای را به شما تحمیل خواهند کرد که اگر در ابتدای ماه زیادی ولخرجی کنید در پایان ماه شما را به دردسرخواهند انداخت. اگر امروز برایتان مشکلی پیش آمد خونسردی خودتان را حفظ کنید. درست است که شما دوست ندارید چیزی برنامه ریزی هایی که برای امروزتان داشته اید را به هم بریزد، اما مطمئن باشید که به خوبی از پس هر مشکلی برخواهید آمد.

مهر

این اواخر نسبت به رویاهایتان دچار شک و تردید شده اید، ولی حالا وقت آن است که بار دیگر خودتان را باور کرده و با اعتماد به نفس به سوی رسیدن به خواسته هایتان پیش بروید. روابطتان به وضعیتی رسیده اند که برایتان بسیار آشناست و احساس می کنید که قبلا هم به چنین مرحله ای رسیده بوده اید. مسئله ای که پیش از این حل شده بود و فکر می کردید دیگر برایتان مشکلی ایجاد نخواهد کرد دوباره سر باز کرده و به توجه و رسیدگی شما نیاز دارد. خوشبختانه حالا شما آمادگی بیشتری برای مقابله با این مشکل دارید و تجربه کافی برای حل کردن آن برای همیشه را خواهید داشت. فقط باید در نظر داشته باشید که پیش از برداشتن هر قدمی خوب به آن فکر کنید.

آبان

امروز روز خوبی برای بیرون رفتن از خانه نخواهد بود. با وجود اینکه روز تعطیل است احتمال اینکه زمان زیادی را پشت ترافیک بمانید و یا ماشینتان خراب شود بسیار زیاد خواهد بود. امروز به هیچ یک از غیبت ها و خبرهایی که از دور و بری هایتان می شنوید اعتماد نکنید! حرف هایی که به گوشتان می رسند آنقد دهان به دهان چرخیده اند که دیگر چیز زیادی از واقعیت در آنها باقی نمانده است. شاید هم یک نفر بخواهد به خاطر منافع خودش شایعاتی را پخش کند و از شما برای انتشار این شایعات استفاده کند. در نتیجه به نفع خودتان و اطرافیانتان است که هیچ حرفی را بی آنکه خودتان به اندازه ی کافی در مورد آن تحقیق کرده باشید نپذیرید و باور نکنید.

آذر

برخی اتفاقات ناخوشایند و غیر عادی باعث شده اند که نسبت به زندگی خود احساس نارضایتی داشته باشید و به فکر ایجاد برخی تغییرات در زندگیتان بیفتید. مسائل مالی در حال حاضر به رسیدگی و توجه ویژه ای نیاز دارند و شرایط تا حدودی گیج کننده شده است. ممکن است ایده های هیجان انگیزی به ذهنتان برسند، اما این احتمال هم وجود دارد که این ایده ها برعکس آنچه شما فکر می کنید بیشتر دیوانه وار باشند تا هیجان انگیز! فعلا بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که تمام ایده هایی را که به ذهنتان می رسند یک جا یادداشته کرده و قبل از هر برنامه ریزی جدی چند روزی دست نگه دارید. امروز روز خوبی برای شروع کارهای جدید نیست.

دی

فعالیت هایی که این اواخر در محل کارتان داشته اید باعث شده اند که احساس کنید از کارتان و از افرادی که با آنها سر و کار دارید خسته شده اید. شما احساس بیقرای و خستگی می کنید و دلتان می خواهد تغییراتی را در زندگی حرفه ای خود به وجود بیاورید. شاید این کار به نظر کار خیلی درستی باشد و حتی فکر کردن به آن هم شما را به هیجان بیاورد، اما به شما توصیه می شود که نگاهی منطقی و عملگرایانه به کاری که می خواهید بکنید داشته باشید. اگر حتی یک درصد احساس تردید دارید دست نگه دارید و با اعضای خانواده و افراد مورد اعتمادتان مشورت کنید، شاید آنها گزینه های بهتری برای شما سراغ داشته باشند.

بهمن

شما با این که برای به دست آوردن حمایت دیگران با آنها کنار بیایید مشکلی ندارید، ولی گاهی اوضاع آنقدر پیچیده می شود که نمی دانید چه سیاستی را باید در پیش بگیرید. شاید فکر می کردید که در وضعیت خوبی به سر می برید و هیچ خطری شما را تهدید نمی کند ولی امروز ناگهان با چالشی مواجه شده اید که مستلزم این است که دل به دریا زده و ریسک کنید. شک و تردید را کنار بگذارید و در رابطه با اهدافتان با اطمینان پیش بروید و در رویکردتان برای رسیدن به آنها انعطاف پذیر باشید تا ببینید اوضاع دوباره به نفع شما پیش خواهد رفت. اگر نسبت به عشقتان با بی تفاوتی برخورد کرده اید هر چه سریعتر باید این رفتار خود را جبران کنید.

اسفند

خوشحال باشید! موانعی که در سر راه رسیدن شما به اهدافتان قرار داشته اند امروز رو به حل شدن پیش خواهند رفت. برای شمایی که عاشق ثبات و مداومت هستید رابطه ای که از آزمون گذشت زمان سربلند بیرون آمده باشد از ارزشی فوق العاده برخوردار است. این چند ماه اخیر اوضاع کمی تغییر کرده است و شما در حسرت این هستید که به وضعیت سابق بازگردید، ولی پیش از آن که بتوانید به ثباتی که آرزویش را دارید برسید باید این دوره را با موفقیت گذرانده و ببینید چه کارهایی برای رسیدن به این خواسته خود باید بکنید. از هر اقدامی که از روی خشم و عصبانیت است اجتناب کنید، چرا که تنها رسیدن شما به خواسته تان را به تعویق خواهد انداخت.

منبع: برترین ها

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها