تنها راه برون‌رفت از موانع دشمن‌ اتکا به توان داخلی است

جمنا تاکید کرد: تنها راه برون‌رفت از موانع دشمن‌ساخته و بی‌کفایتی‌های نالایقان داخلی و دست‌نشاندگان غرض‌ورز دشمنان، اتکا به لطف الهی، توانمندی و امکانات داخلی کشور است.

تنها راه برون‌رفت از موانع دشمن‌ اتکا به توان داخلی است

جبهه مردمی نیروهای انقلاب به مناسبت سوم خرداد ماه، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن در ادامه آمده است.

باسمه‌تعالی

حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه):

«فتح خرمشهر، فتح خاک نیست، فتح ارزش‌های اسلامی است».

سوم خرداد ۱۳۶۱، تاریخ‌ساز حماسه عظیمی است که تا ابد بر تارک مبارک انقلاب اسلامی می‌درخشد و بزرگی و ارزش مقاومت مردانه رزمندگان اسلام را به رخ جهانیان می‌کشد.

خرمشهر سرافراز در حالی پس از ۵۷۸ روز در طی عملیات بیت‌المقدس از اشغال دنیای تا دندان مسلح استکبار آزاد شد که ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان جهادگر و بسیجی این مرزوبوم شریف؛ با امید به خداوند منان و تکیه بر توان داخلی و اطاعت از امر ولی فقیه مسلمین؛ در این نبرد نابرابر، مقتدرانه پیروز شدند و تابلوی عزت مقاومت، ایثار و پیروزی دین بر دنیا را بر جریده عالم به ثبت رساندند.

امروز پس از ۳۷ سال از آزادی افتخارآفرین خرمشهر سربلند؛ ملت ایران همچنان در برابر دنیای استکبار مقاوم و غیور ایستاده است. امروز نیز دشمن همان دشمن است و راه نجات همان سیاق سال‌های دفاع مقدس؛ و ملت بصیر ایران، نیک آگاه است که تنها راه برون‌رفت از موانع دشمن‌ساخته و بی‌کفایتی‌های نالایقان داخلی و دست‌نشاندگان غرض‌ورز دشمنان، اتکا به لطف الهی، توانمندی و امکانات داخلی کشور و پیروی از منویات داهیانه ولی فقیه است و این‌گونه است که دست دشمنان و منافقان از تسخیر منافع و سلب آرامش مردم شریف ایران اسلامی خالی و کوتاه و حق همچنان فاتح قفل‌های بسته باطل خواهد ماند. ان‌شاءالله.

«جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»، سالروز این نصر عظیم الهی را گرامی می‌دارد و به نمایندگی مردم شریف ایران عزتمند از تمامی خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان، دلاورمردان و بزرگ‌زنان غیرتمند هشت سال دفاع مقدس تقدیر و تشکر می‌نماید و توفیق روزافزون ملت ایران را در سایه رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و ادامه مسیر ایثار و بصیرت از درگاه حق متعال مسئلت دارد.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها