اعتراف باورنکردنی جان کری درباره برجام

جان کری گفت: قراربود پس از برجام، به ایرانیها پیشنهاد مذاکرات موشکی و منطقه‌ای بدهیم و اگر رد کردند، از برجام خارج شویم و اشتباه ترامپ این بود اول خارج شد و بعد تقاضای مذاکره کرد.

اعتراف باورنکردنی جان کری درباره برجام

15

حجم ویدیو: 1.43M | مدت زمان ویدیو: 00:02:19 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • بهروز
    1

    این فیلم رو هر روز..و روزی سه مرتبه در وزارت خارجه پخش بشه لطفا...تا مسئولین وقت یادشون بمونه که معامله با آمریکا معامله با شیطان است... ای کاش بجای صرف اینهمه انرژی برای برجام و خسارت عظیمی که بهتاسیسات هسته‌ای‌مون زدیم به فکر اقتصاد و تولید بودیم و برای اینا وقت میذاشتیم..

  • الاحقر
    1

    «اقدام برخی‌ها در نسبت دادن تصویب برجام به رهبری» سؤال دیگر یکی از دانشجویان بود که رهبر انقلاب اسلامی درباره آن گفتند: شما البته چشم و هوش دارید و همه چیز را می‌فهمید. در آن نامه‌ای که درباره برجام به مسئولان نوشتم مشخص است که تصویب باید چگونه باشد. در آن نامه شرایطی ذکر شده که در آن صورت، تصویب می‌شود. ایشان افزودند: البته اگر آن شرایط و خصوصیات اجرا و اعمال نشد، وظیفه رهبری این نیست که وسط بیاید و بگوید برجام نباید اجرا شود. حضرت آیت الله خامنه‌ای گفتند: این بحث که وظیفه رهبری در اینگونه مواقع اجرایی چیست، مقوله‌ای است، اما معتقدم در زمینه‌های اجرایی نباید رهبری وارد میدان شود و کاری را اجرا کند یا جلوی آن را بگیرد، مگر در مواردی که به حرکت کلی انقلاب ارتباط پیدا می‌کند که در آنجا وارد می‌شویم. ایشان خاطرنشان کردند: من به برجام به آن صورتی که عمل و محقق شد، خیلی اعتقادی نداشتم و بارها نیز به خود مسئولان این کار از جمله به آقای رئیس‌جمهور و وزیر محترم امور خارجه این مطلب را گفتیم و موارد زیادی را به آنها تذکر دادیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها