سود لژیونر فوتبال ایران از اخراج سرمربی تیم انگلیسی

یک رسانه انگلیسی معتقد است هافبک ایرانی برایتون بیشترین سود را از تغییر سرمربی این تیم خواهد برد.

سود لژیونر فوتبال ایران از اخراج سرمربی تیم انگلیسی

کارشناسان سایت hitc معتقد هستند با توجه به این که گراهام پاتر سرمربی جدید برایتون سبک هجومی را می‌پسندد، آمدن او بیش از همه به سودعلیرضا جهانبخش خواهد بود.

این سایت نوشت، گراهام پاتر می‌تواند بهترین بازی را از علیرضا جهانبخش بگیرد. انتصاب گراهام پاتر به عنوان سرمربی برایتون موجی از هیجان را در این باشگاه به ارمغان آورده، اما یک بازیکن ممکن است بیشتر از همه از آمدن او خوشحال شود.

برایتون پس از قطع همکاری با کریس هیوتن پس از بازی آخر فصل، گراهام پاتر، سرمربی سابق باشگاه سوانسی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد.

اخراج هیوتن پس از کار فوق العاده‌ای که او طی چند سال گذشته با برایتون انجام داده بود شوک بزرگی به هواداران این تیم وارد کرد. اما باید توجه کرد که برایتون پس از آغاز سال نو موفق شد فقط ۲ بار به پیروزی دست یابد که برای هر تیمی در لیگ برتر غیر قابل قبول است.

انتصاب گراهام پاتر، باید خبر فوق العاده برای طرفداران برایتون باشد. آن‌ها می‌توانند امیدوار باشند که یک سبک کاملا متفاوت در فصل آینده داشته باشند.

فلسفه هیوتن در واگذاری مالکیت توپ به حریف و دل بستن به ضد حملات جواب نداد و باعث ناکامی او شد، اما پاتر مطمئنا در فصل آینده تیم را با تفکرات هجومی خواهد ساخت.

علیرضا جهانبخش، یکی از بازیکنانی است که از این تغییر بسیار بهره‌مند خواهد شد. از این ستاره ایرانی که در آلکمار AZ، در همه مسابقات در مجموع روی ۳۶ گل نقش مستقیم داشت (۲۱ گل زد و ۱۵ پاس گل داد)، انتظار زیادی می‌رفت. جهانبخش نتوانست در این فصل گلی بزند یا حتی پاس گلی بدهد، که این امر عمدتا به دلیل سبک بازی تیم او بوده تا اشتباهات این بازیکن.

این بازیکن ۲۵ ساله زمانی موفق خواهد شد که آزادی لازم برای نشان دادن مهارت‌های خود در منطقه جریمه به او داده شود و پاتر به دنبال آن است که در فصل آینده تیمش را حول محور جهانبخش بسازد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها