پمپئو: فشار حداکثری بر ایران برای تامین امنیت اسرائیل است

وزیر امورخارجه آمریکا با تکرار ادعاهای بی‌اساس خود علیه کشورمان اذعان کرد که واشنگتن با فشار حداکثری بر ایران به دنبال امنیت رژیم صهیونیستی است.

پمپئو: فشار حداکثری بر ایران برای تامین امنیت اسرائیل است

مایک پمپئو وزیر امورخارجه آمریکا روز چهارشنبه در مراسمی در واشنگتن به مناسبت سالروز تأسیس رژیم جعلی صهیونیستی سخنرانی کرد و به تکرار ادعاهای خصمانه خود علیه کشورمان پرداخت.

بنا بر گزارش پایگاه اینترنتی وزارت امورخارجه آمریکا، پمپئو گفت: ما با اعمال فشار حداکثری بر ایران که بزرگ‌ترین تهدید علیه امنیت و ثبات منطقه است، ثبات و امنیت اسرائیل را تقویت کرده‌ایم.

پمپئو درحالی اذعان کرده که هدف اقدامات خصمانه کشورش علیه ایران تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است که پیش‌تر مسئولان آمریکایی بارها تاکید کرده بودند که هدف این فشارها "تأمین امنیت کشورهای منطقه" است؛ ادعایی که برخی کشورهای مرتجع منطقه به آن دل بسته بودند.

سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن نیز در سخنرانی خود در این مراسم از اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران در طول یک سال گذشته پس از خروج از توافق هسته‌ای تشکر و قدردانی کرد و گفت که خروج از این توافق تصمیم مهمی بود که رئیس جمهور دونالد ترامپ در مه ۲۰۱۸ آن را اجرا کرد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها