خصوصیات عدد نه (۹)

اعداد تک رقمی بنیان و اساس بسیاری از بحث های پیچیده در دنیا هستند . اما در طالع بینی اعداد از اهمیت فوقالعاده ای برخوردارند و برای هر عددی خصوصیاتی در نظر گرفته می شود که بسیار جالب و جذاب اند.

خصوصیات عدد نه (۹)

خصوصیات عدد نه (۹)
فال و طالع بینی
یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین ها در دنیا اعاد هستند اعدادی که می توانند سخت ترین معادلات و مهم ترین معاملات را رقم بزنند هر کدام از ما شاید به عددی علقه داشته باشیم ولی آیا می دانید عدد فل و سرنوشت شما کدام است؟


آشنایی با خصوصیات عدد نه

رمز موفقیت در زندگی نه‎ها عقل و درایت آنهاست.نه‎ها در وقت لزوم می‎توانند دیگران را هدایت و راهنمایی کنند.اگر از استعداد خود خوب بهره بگیرند، مدیران - رؤسا و رهبران خوبی می‎شوند - اینان اغلب قوی - پرجاذبه و دارای افکار مثبت هستند - آنان اغلب به دنبال اهداف بزرگی در زندگی هستند، ولی یک احساس عدم اطمینان به خود و آسیب‎پذیری از گفتار دیگران، در درون خود دارند.

با آن که همه ما کم و بیش استعداد رهبری دیگران را داریم، اما نه‎ا به خوبی از این استعداد برخوردار هستند.این افراد دارای نیروی جاذبه بوده به خوبی می‎توانند نظر دیگران را به خود جلب نمایند. حال اگر این نیرو را در جهت مثبت به کار گیرند، رهبری مثبت خواهند داشت و اگر در جهت منفی به کار گیرند، رهبری منفی خواهد شد.

بررسی خصوصیات عدد نه

استعدادهای بالقوه خوبی در ذات وجود نه‎ها وجود دارد، اگر این افراد به قلب و احساساتشان رجوع کنند و با الهامات درون هماهنگ شوند، به خرد و دانش خوبی دست می‎یابند. ضمیر ناخودآگاه ما، مانند کودکان، بیشتر متأثر از اعمال و رفتار ماست، لذا لازم است از طریق اعمال و رفتار درست، ضمیر ناخودآگاه همان را به یاری بطلبیم و از این طریق راه را برای تظاهر استعدادهای درونی باز کنیم. نه‎ها می‎بایست گفتار و اعمالیشان را یکی کند.بایستی تردیدها را کنار بگذارند.وقتی هدفی را در نظر می‎گیرند، بایستی تمام وجودشان در راستای آن هدف متحد شود.

نه‎ها در وجهه مثبت، در هر کاری می‎تواند موفق شوند.از معلمی و استادی تا ریاست و مدیریت، از مشاغل آزاد گرفته تا منشی - پستچی و….

نه‎ها در اموراعتقادی متغیر هستند.بسیاری از نه‎ها بین سرحد مسئولیت اخلاقی و تقوا یا انکار کلی قوانین اخلاقی، ر نوسانهستند.بعضی در اوج اخلاق و تقوا ظاهر می‎شوند، و بعضی دیگر بی اعتنا به این دو خواهند بود. نه‎ها هرگاه به بلوغ فکری و درکی برسند و در ضمن از همت و اراده مثبت خود بهره بگیرند، معلمانو راهنمایان خوبی برای افراد خواهند بود.البته این افراد لازم است بین اراده مثبت و اراده منفی تفاوت قائل شوند.همچنین بایستی تفاوت بین اراده شخصی و اراده روحانی و بلکه اراده الهی را درک نمایند.


نه‎ها در وجوه منفی زندگی، ممکن است به خود بی‎اعتماد و بی اعتقاد گردند.حتی ممکن است از روی ناامیدی و از طریق مصرف الکل - مواد مخدر - یا آولده شدن به برخی گناهان، روح و جسم خود را تخریب نمایند و یا به بیماری‎های مختلف مانند دردهای پشت و آرتروزها، گرفتار شوند. بعضی از نه‎ها نسبت به گفتار دیگران مقلد و بلکه متعصب هستند.در چنین مواقع به افکار و ایده‎های خود بی توجه می‎شوند.

نه‎ها اغلب ظاهرشان با باطن‎شان یکی نیست.در ظاهر آرام جلوه می‎کنند، اما در باطن منقلب هستند.گویی چیزی گم شده راجستجو می‎کنند.البته این در نه‎های مثبت‎اندیش و موفق کمتر دیده می‎شود. نه‎ها در وجوه مثبت، انسان‎هایی آرام و صبور - درستکار - هوشمند - صادق و مهربان هستند.آنان مشاور و راهنمای خوبی برای خویشان و دوستان و بلکه همه مردم خواهند بود.این افراد استعداد تأثیرگذاری دارند و از طریق گفتار و اعمال و رفتار خود، اراد را به سوی خود جلب می‎کنند.

در یک نگاه ساده شاید بتوان گفت ۹ عددی است که همه جا حضور دارد و ویژگی‌های جالب بسیاری نسبت به دیگر اعداد دارد. این عدد آخرین عدد در سیستم « پایه ۱۰» است. اگر تصور می‌کنید که ۹ تنها یک عدد است، سورپرایز و شگفتی بزرگی در انتظارتان است. جالب‌تر این که حقایقی در مورد عدد ۹ وجود دارد که اکثر افراد و دانشمندان هم اطلاعاتی در مورد آن ندارند. یک کد پنهانی در این عدد وجود دارد که بزرگترین حقیقت‌ها را افشا می‌کند و این عدد به طور عجیبی در ساختار هستی و جهان پیرامون کدگذاری شده است که بر همه جانداران تاثیر مستقیم دارد و آن راز جهان هستی با کد اعداد تسلا ۳،۶،۹ است.

منبع: پرشین وی

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها