۱.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در گرمسار کشف شد

فرمانده انتظامی گرمسار از کشف محموله یک و نیم میلیارد ریالی کالای قاچاق شامل لاستیک، نوشت افزار و لوازم یدکی خودرو در این شهرستان خبر داد.

۱.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در گرمسار کشف شد

سرهنگ محمد فوادیان شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی گرمسار درباره کشف محموله قاچاق در این شهرستان بیان کرد: مأموران ناجا پس از توقف یک کامیون و بازرسی از آن محموله انواع کالاهای قاچاق را از آن کشف و فرد خاطی و محموله مکشوفه پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضا ارجاع داده شد.

وی با بیان اینکه کالاهای مکشوفه شامل لوازم یدکی خودرو، نوشت‌افزار و لاستیک خودرو بوده است، افزود: ارزش این کالاها توسط کارشناسان یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی گرمسار با بیان اینکه دستگاه قضا برای متخلفان این پرونده احکام قضائی را صادر خواهد کرد، تاکید داشت: نیروی انتظامی در سالی که مزین به نام رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی شده است در برخورد با پدیده قاچاق که می‌تواند آثار سوئی بر اقتصاد کشور و تولید داخلی داشته باشد با هیچ متخلفی مماشات نخواهد کرد.

فوادیان همچنین از مردم خواست تا موارد مشابه را به نیروی انتظامی و سامانه ۱۱۰ اعلام کنند.

وی افزود: یکی از عواملی که می‌تواند ناجا را در برخورد با جریامی چون قاچاق کالا کمک کند، مردم هستند که از آنها می‌خواهیم تا با اطلاع رسانی، همیار پلیس باشند.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها