جوابیه یکی از متهمان ملی پوش در رابطه با استفاده از ترامادول

ملی پوش فوتبال ایران در مورد اظهارات علیپور پیرامون استفاده یک بازیکن از ترامادول در جام ملت‌ها واکنش نشان داد.

جوابیه یکی از متهمان ملی پوش در رابطه با استفاده از ترامادول

محمد علیپور رئیس کمیته نظارت و بازرسی صیانت از لیگ فوتبال، مدعی شده است نتیجه‌ای که در بازی با ژاپن حاصل شد و تمام زحمات چندین ساله فدراسیون به باد رفت، حاصل استفاده یک بازیکن از ترامادول و متادون بود.

علیپور در تازه ترین اظهارات خود گفته است : در بازی ایران و ژاپن بازیکن می‌خواهد اقدام کند، اما نمی‌تواند رابطه بین عصب و عضله را برقرار کند چرا که استفاده از این ماده باعث جلوگیری از این اتفاق می‌شود. گل اول سبب شد پنالتی ژاپنی‌ها رقم بخورد و فوتبال ملی ما با اقدام بازیکنی که از این مکتب بیرون آمده است نابود شد.

پس از این ادعا با یکی از ملی پوشان که در اشاره مستقیم فرد افشا کننده، متهم محسوب می‌شود تماس گرفتیم و او در جواب این ادعا گفت: من هم این ویدیو را دیده ام و با بقیه ملی پوشان و بزرگان تیم هم در گروه تلگرامی تیم ملی در میان گذاشتیم. تمام بازیکنان معتقد بودند در شأن تیم ملی فوتبال نیست که این موضوع را کش بدهیم.

او ادامه داد: فقط در همین حد باید گفت که پس از هر بازی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا ۲ بازیکن تست دوپینگ داده اند و من هم در همان بازی با ژاپن و مسابقه مرحله یک چهارم نهایی تست دوپینگ دادم. ترامادول از موارد دوپینگ محسوب می‌شود و اگر این ادعا صحت داشت، قطعا در تست‌ها مشخص می‌شد. اصلا در شان بازیکن تیم ملی نیست که بخواهد چنین موادی را مصرف کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها