دستگیری کلاهبردار شمش طلا در البرز

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: کلاهبردار شمش طلا در البرز که در ازای دریافت شمش واقعی، شمش تقلبی به افراد تحویل می داد دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار شمش طلا در البرز

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در ساختمان پلیس آگاهی استان برگزار شد، گفت: یک کلاهبردار شمش طلا که در ازای دریافت شمش واقعی، شمش تقلبی به افراد تحویل می داد و از این طریق 28 میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه در این راستا موفق به شناسایی 6 مالباخته شده ایم، اظهار کرد: 30 هزار دلار و یوروی تقلبی از فرد کلاهبردار کشف شده است و پلیس تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه می دهد.

وی در ادامه از دستگیری سارقان مشاعات و انباری های منازل سطح استان خبر داد و گفت: در رابطه با این پرونده سه نفر دستگیر شدند و یکی از افراد به 16 فقره سرقت اعتراف کرد.

نادربیگی همچنین از دستگیری اعضای باند سارقان خبر داد و اضافه کرد: طبق کارشناسی های انجام شده این افراد 50 فقره سرقت به ارزش 10 میلیارد ریال در سطح استان البرز انجام داده اند و با تحقیقات پلیس، چهار عضو باند سارقین دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته در خصوص این پرونده خودروی سمند، پراید و تیبای این باند توقیف شد؛ شیوه سرقت باند فوق به شکل تخریب درب منازل و سرقت وسائل بود و تاکنون 19 مالباخته در رابطه با این پرونده شناسایی شده اند.

منبع: فارس

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها