شرکت THQ گیمرها را شگفت زده خواهد کرد

شرکت THQ قرار است در نمایشگاه E3 امسال از نسخه بازسازی شده عناوین قدیمی خود رونمایی کند.

شرکت THQ گیمرها را شگفت زده خواهد کرد

هر ساله در سراسر جهان نمایشگاه‌ها و مراسمات مختلفی برگذار می‌شود که یکی از این مراسم‌ها، رویداد E3 است از سال ۱۹۹۵ در کشور آمریکا برگذار می‌شود. این مراسم بین المللی بستری برای نمایش و معرفی عناوین جدید رایانه‌ای و همچنین محصولات جدید ساخته شده توسط شرکت‌های فعال در این حوزه‌هاست. مراسم E3 هر ساله طرفداران زیادی را به انتظار خود می‌گذارد چرا در این مراسم بیشتر عناوین بزرگ و پر طرفدار رایانه‌ای معرفی می‌شوند.

شرکت‌های بزرگ و کوچک هرسال با این مراسم همراه شده و با نمایش تریلر یا گیم پلی از بازی خود، آن را به کاربران معرفی می‌کنند که بسیاری از آن‌ها صرفا جنبه‌ی نمایش دارند و تعدادی که در قالب گیم پلی هستند ، در تاریخی که در این مراسم اعلام می‌شود، منتشر خواهند شد. یکی از این شرکت‌های نسبتا قوی، شرکت THQ Nordic است که اعلام کرد قصد نمایش دو عنون بزرگ را در نمایشگاه مذکور دارد.

این شرکت با وجود عناوین زیادی که منتشر کرده بود اما به دلیل ورشکستگی مجبور شد نام خود را از Nordic به THQ تغییر دهد. پس از این تغییر نام ، شرکت مذکور دست به عرضه تعداد زیادی نسخه ریسمتر شده مانند عنوان Red Faction زد. علاوه بر این پس از تغییر نام ، عنوان‌هایی مانند Darksiders را ادامه داد و نسخه‌هایی جدید از آن را روانه بازار کرد. تاکنون 3 نسخه از عنوان Darksidersمنتشر شده است . عنوان Darksiders II پس از تغییر نام شرکت مذکور منتشر شد و بر خلاف نظر بسیاری از منتقدان که اعتقاد داشتند به دلیل نا آشنا بودن نام جدید شرکت Nordic، عنوان ساخته شده فروش نخواهد کرد، توانست فروش نسبتا خوبی داشته باشد.

شرکت THQ قرار است فرنچایزهای قدیمی خود را دوباره احیا کند،عناوینی که گیمرها مدت زیادی است منتظر بازگشت آن‌ها هستند و احتمالا در مراسم E3 2019 یکی از این عناوین معرفی شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها