برنامه مدیران موفق:

صرافی‌ها نسبت به سال گذشته مشتری و خرید کمتر دارند/ مراکز صرافی نمی‌توانند حواله صادر کنند

عدم واردات خودرو باعث افزایش شدید قیمت خودروها و کاهش رقابت تولیدات داخلی شد.

صرافی‌ها نسبت به سال گذشته مشتری و خرید کمتر دارند/ مراکز صرافی نمی‌توانند حواله صادر کنند

پنجمین دوره آموزشی مدیریت کسب و کار با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ایران و آکادمی DMAN آلمان با موضوعیت «راه های جذب سرمایه گذاران اروپایی به ایران» ، «تعاملات تجاری با کشورهای حوزه CIS » » و « مدیریت تغییرات در راستای اقتصاد مقاومتی » باحضور MR.Francois viallet مدیر فروش شرکت DCM-ATN در پاریس و مدیرپشتیبانی و حمایت از مشتریان شرکت DCM-USIMECA به همراه PRO.Fred lodulph مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری goldexو « مینا علاوش» مدیر آموزش موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

در همین راستا ندا اصلان‌زاده مدیر پروژه شرکت پیشرو تجارت هیوا در گفتگو با برنامه مدیران موفق گفت: با توجه به اینکه در زمینه صادرات و واردات فعال هستیم در این همایش حضور یافتیم چراکه سکوی پرتاب شرکت‌های بازرگانی ایرانی ورود به بازارهای لبنان و عراق است.


همچنین مژگان نصراللهی مدیر صرافی نصراللهی به وضعیت نابسامان اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: وضعیت موجود اقتصادی به گونه‌ای است که نسبت به سال گذشته مشتری و خرید کمتر داریم و متأسفانه نمی‌توانیم حواله نیز صادر کنیم.

شاهرخ پورهاشمی مدیرعامل شرکت بازرگانی پورهاشمی درخصوص عدم واردات خودرو به کشور خاطرنشان کرد: عدم واردات خودرو باعث افزایش شدید قیمت خودروها و کاهش رقابت تولیدات داخلی شده است.

38

حجم ویدیو: 35.48M | مدت زمان ویدیو: 00:04:22 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها