پدافند هوایی روسیه حمله موشکی تروریست‌ها را دفع کرد/ هلاکت ۱۵۰ تروریست در ادلب سوریه

در تازه‌ترین تحولات میدانی سوریه، نیروهای ارتش این کشور حملات سنگین تروریستها را دفع و صدها نفر از آنها را به هلاکت رساندند.

پدافند هوایی روسیه حمله موشکی تروریست‌ها را دفع کرد/ هلاکت ۱۵۰ تروریست در ادلب سوریه

پدافند هوایی روسیه حمله موشکی تروریست‌ها را دفع کرد/هلاکت ۱۵۰ تروریست در ادلب سوریه وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد عناصر گروه تروریستی جبهه النصره بار دیگر پایگاه هوایی الحمیمیم روسیه در خاک سوریه را هدف حمله راکتی و موشکی قرار دادند.

تروریست‌های جبهه النصره روز دوشنبه نیز شش موشک را به سمت پایگاه هوایی روسیه در سوریه شلیک کردند که بنا به گفته رسانه‌های روسی این حمله هیچ خسارت مادی و تلفات جانی در پی نداشت.

بیانیه روز چهارشنبه وزارت دفاع روسیه تأکید می‌کند پدافند هوایی روسیه ۹ موشک شلیک شده گروه‌های تروریستی به سمت پایگاه هوایی الحمیمیم را منهدم کرد و هشت موشک شلیک‌شده نیز به پایگاه نرسیدند.

همچنین روزنامه ریانوستی به نقل از مقامات نظامی روسیه اعلام کرد نیرو‌های ارتش سوریه طی روز‌های گذشته سه پاتک بزرگ گروه‌های تروریستی مستقر در استان ادلب را دفع کردند.

بنابر این گزارش، در این درگیری، نیرو‌های ارتش سوریه موفق شدند ۳ تانک و ۲۴ کامیون متعلق به عناصر تروریستی در منطقه کاهش تنش ادلب را منهدم کنند و ۱۵۰ تن از تروریست‌های جبهه‌النصره را نیز به هلاکت برسانند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها