راکیتیچ: هیچ مخالفتی با آمدن گریزمان ندارم

ستاره کروات بارسا از انتقال احتمالی آنتوان گریزمان به این باشگاه استقبال کرد.

راکیتیچ: هیچ مخالفتی با آمدن گریزمان ندارم

آنتوان گریزمان هفته گذشته رسما اعلام کرد که در انتهای فصل از اتلتیکو جدا خواهد شد ولی حاضر نشد مقصد بعدی خود را فاش کند. از بارسا، پی اس جی و سیتی به عنوان تیم های خواهان او نام برده می شد که از این بین، سیتی و پی اس جی اعلام کردند که علاقه ای به جذب گریزمان ندارند و به نظر می رسد، بارسا مقصد قطعی ستاره فرانسوی خواهد بود.

طبق ادعای نشریه اسپورت، بازیکنان بارسا با آمدن گریزمان مخالف هستند؛ به خصوص پس از اینکه او سال گذشته در یک مستند جنجالی تصمیم به رد پیشنهاد بارسا و تمدید با اتلتیکو گرفت.

ایوان راکیتیچ، ستاره کروات بارسا در پاسخ به سوالی در این رابطه، به موندودپورتیوو گفت:« قطعا از گریزمان خوشم می آید. بسیار هم خوشم می آید؛ هرچند او تابستان گذشته و در فینال جام جهانی با فرانسه، من را از بزرگترین رویای فوتبالم دور کرد. باید بگویم که گریزمان فوتبالیست بزرگی است و یکی از بهترین های دنیاست و قطعا دوست دارم که او به بارسا بیاید.

گریزمان یک حرفه ای به تمام معناست و تقریبا در فوتبال به همه چیز رسیده است. او می تواند کیفیت هر تیمی را بالاتر ببرد.»

راکیتیچ ادامه داد:« مستند سال گذشته او، ضدیتی با بارسا نداشت و در واقع او تنها وفاداری اش به اتلتیکو را نشان داد. سال گذشته بابت تصمیمش به او تبریک گفتم و حالا هم که گفته قصد جدایی دارد، اگر به بارسا بیاید، به او خوش آمد خواهم گفت. اگر در موقعیت او باشید، متوجه می شوید که تصمیم گرفتن در این شرایط، چقدر سخت است. در هر صورت بارسا از او و هر بازیکن بزرگی استقبال می کند.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها