نخبگان برای جذب در صندوق بازنشستگی ثبت نام کنند

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: نخبگان برای جذب در صندوق بازنشستگی تا نیمه خردادماه فرصت دارند در سامانه جذب نخبگان نام نویسی کنند.

نخبگان برای جذب در صندوق بازنشستگی ثبت نام کنند

سید میعاد صالحی اظهار داشت: سامانه جذب نخبگان از روز سه شنبه 31 اردیبهشت به مدت 16 روز در سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir راه اندازی شده و تا نیمه خرداد همزمان با عید سعید فطر به کار خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: افراد برای ثبت نام در این سامانه و شرکت در فراخوان، علاوه بر دارابودن مدرک کارشناسی ارشد یا بالاتر، باید حداقل یکی از افتخارات نخبگانی ذکر شده در ماده 4 آیین نامه احراز استعدادهای برتر و نخبگی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی را کسب کرده باشند.

وی توضیح داد: مهمترین این موارد شامل دارندگان مدال‌های جهانی و کشوری المپیادهای علمی دانش‌آموزی و دانشجویی، رتبه‌های برتر آزمون سراسری، برگزیدگان جشنواره‌های علمی معتبر (جشنواره خوارزمی، رازی و فارابی) و دانش‌آموختگان برتر آموزشی پژوهشی مورد تایید بنیاد ملی نخبگان است.

صالحی اظهار داشت: لزوم بهره‌مندی صندوق بازنشستگی از ظرفیت بالای نخبگان کشور برای ارتقای نیروی انسانی و افزایش بهره‌وری و سوددهی شرکت‌های تابعه در راستای بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان تحت پوشش از جمله اهداف راه اندازی این سامانه و فراخوان جذب نخبگان است.

وی تصریح کرد: این طرح هم در راستای تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ایجاد بسترهای لازم برای شناسایی و بکارگیری جوانان نخبه در صندوق بازنشستگی به خصوص هلدینگ ها و شرکت های تابعه است و هم ظرفیتی است که برای نخستین بار در اختیار نخبگان کشور قرار می گیرد تا با استفاده از افراد نخبه و جوان و متخصص بتوانیم از مشکلات پیش روی صندوق بازنشستگی به سلامت عبور کنیم.

صالحی تاکید کرد: سودآورکردن سرمایه بازنشستگان نیازمند استفاده از مدیران و کارشناسان نخبه، هوشمند، ایده پرداز و پاک دست دارد و ما تمام تلاش خود را برای بهبود معیشت بازنشستگان از یک سو و کاهش وابستگی به منابع دولت از سوی دیگر، بکار خواهیم بست.


منبع: ایرنا

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها