حمله پهپادی انصارالله به فرودگاه نجران عربستان برای دومین بار متوالی

یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وابسته به انصارالله صبح امروز (چهارشنبه) عملیات هجومی جدیدی با پهپاد K ۲ علیه فرودگاه منطقه‌ای نجران عربستان انجام داد. این دومین عملیات طی ۲۴ ساعت گذشته محسوب می‌شود.

حمله پهپادی انصارالله به فرودگاه نجران عربستان برای دومین بار متوالی

یک منبع نظامی در یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به المسیره گفت، عملیات هجومی یگان پهپادی محل نگهداری جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی در فرودگاه نجران واقع در جنوب غرب عربستان را هدف گرفت.

این منبع بر موفقیت‌آمیز بودن این حمله نظامی تاکید کرد و افزود: جنگنده‌های هدف گرفته شده در فرودگاه برای انجام حملات هوایی علیه غیرنظامیان بی‌دفاع و بی‌گناه یمن استفاده می‌شدند.

این در حالی است که انصارالله روز سه شنبه نیز انبار تسلیحاتی فرودگاه نجران عربستان را هدف حمله پهپادی قرار داده بود که آتش‌سوزی گسترده‌ای را در این انبار به دنبال داشت.

انصارالله در عین برعهده گرفتن این حملات اما اعلام کرده هیچ حمله‌ای با موشک بالستیک به سمت مکه مکرمه آنطور که سعودی‌ها مدعی‌ هستند، انجام نداده است.

ائتلاف متجاوز عربی برای جلب حمایت جهانی برای ادامه تجاوزاتش علیه یمنی‌ها مدعی شده انصارالله موشک‌های بالستیکی را به سمت الطائف و جده در منطقه مکه مکرمه شلیک کرده است.

این ائتلاف روز گذشته نیز ادعا کرد، انصارالله اهداف و تاسیسات غیرنظامی را در شهر نجران هدف گرفته است.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟