تقوی: کسی که روزی با فتنه می‌خواست سفره نظام را جمع کند نباید سر کار آید

دبیر جامعه روحانیت مبارز با بیان این‌که مدیر اسلامی باید خوش‌سابقه باشد، اظهار کرد: کسی که روزی با فتنه می‌خواست سفره نظام را جمع کند، نباید روی کار بیاید.

تقوی: کسی که روزی با فتنه می‌خواست سفره نظام را جمع کند نباید سر کار آید

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی عصر امروز (سه‌شنبه) در پنجاه‌ویکمین نشست جامعه اسلامی مدیران در مجتمع فرهنگی آدینه، گفت: مدیر اسلامی نباید بی‌کفایت باشد و برای گرفتن پست و مسئولیت اسلامی تلاش کند و نباید این‌ها را به پای اسلام گذاشت.

وی افزود: فردی که بر اریکه مدیریت اسلامی تکیه می‌زند نباید حریص در مدیریت و مستبد به رأی باشد بلکه باید اهل مشورت باشد و از نظرات استفاده کند به‌ویژه آن‌که کسی که از آرای مخالف بهره بگیرد احتمال خطای کمتری دارد.

دبیر جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: کسی که با دشمن سازش می‌کند شایستگی مدیریت اسلامی را ندارد. مدیر اسلامی باید دشمن‌شناس باشد و روبه روی دشمن بایستد. سهل‌انگاری نیز برای مدیر آفت و گاهی سستی از بی‌انگیزگی است و مشکلات زیادی به وجود می‌آورد و حقوق را ضایع می‌کند.

وی با بیان این‌که مدیر اسلامی نباید روحیه اشرافی‌گری داشته باشد چرا که اشرافی‌گری آفت و موجب نابودی است، تاکید کرد: مدیر اسلامی نباید ویژه‌خوار و امتیازخوار باشد. امتیاز مدیر اسلامی در این است که کارها پیش برود و نه برای آن‌که از آن برای خود و خانواده‌اش استفاده کند.

تقوی افزود: باید خرج مدیران، کم و سودشان زیاد باشد. مدیر اسلامی باید اخلاق را در برخوردهای کاری‌اش رعایت کند.

وی در پایان با اشاره به این‌که مدیر اسلامی باید خوش‌سابقه باشد، تصریح کرد: کسی که روزی با فتنه می‌خواست سفره نظام را جمع کند نباید روی کار بیاید.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • arman
    0

    اشکال شما اینه که به نظان به چشم سفره نگاه میکنی. بقیه هم همین نگاه رو داشتن که بجای انجام وظیفه فقططط خوردن و بردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها