احتمال بارش تگرگ در برخی نقاط اصفهان/پیش‌بینی گرد و خاک محلی در شرق استان

بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان از احتمال بارش تگرگ و وزش بادهای شدید در استان اصفهان دارد و در مناطق شرقی بروز گرد و خاک پیش بینی می شود.

احتمال بارش تگرگ در برخی نقاط اصفهان/پیش‌بینی گرد و خاک محلی در شرق استان

بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم ناپایداری‌های جوی استان اصفهان تا روز چهارشنبه است و بر این اساس در اکثر مناطق استان به‌ویژه در ساعات عصر و شب، افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و رگبار بهاری در برخی مناطق همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

گردوخاک محلی در مناطق شرقی استان اصفهان

دمای هوا در اکثر مناطق تغییر محسوسی نخواهد داشت و به دلیل وجودجوی ناپایداری که تا چهارشنبه در استان اصفهان حاکم است، طی دو روز آینده هوایی کاملاً سالم را خواهیم داشت اما در مناطق شرقی استان به دلیل وزش باد شدید گاهی گردوخاک محلی پیش بینی می‌شود.

بیشینه دمای هوای اصفهان به ۲۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می رسد

بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز ۲۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک‌ترین ساعات صبح فردا ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت آینده بویین و میاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر و خوروبیابانک با دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین مناطق استان خواهند بود.

بیشترین میزان بارشها در داران، زرین شهر و سمیرم بوده است

بیشترین بارش‌ها به ترتیب از شهرهای داران با میانگین ۱۱.۸ میلی‌متر، زرین‌شهر با میانگین ۱۰ میلی‌متر، سمیرم با میانگین ۹ میلی‌متر، اردستان ۶.۲ میلی‌متر و فریدنشهر با میانگین ۲.۲ میلی‌متر گزارش شده است.

منبع: خبرآنلاین

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها