نقوی حسینی: گزارش نقض حقوق بشر توسط آمریکا در دستور کار مجلس قرار گیرد

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش نقض حقوق بشر به وسیله آمریکا که توسط کمیسیون امنیت ملی مجلس تهیه شده گفت: این گزارش باید خارج از نوبت در دستور کار مجلس قرار گیرد.

نقوی حسینی: گزارش نقض حقوق بشر توسط آمریکا در دستور کار مجلس قرار گیرد

نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس در تذکری با استناد به ماده ۱۰۰ آئین‌نامه داخل مجلس گفت: مقام معظم رهبری در خصوص مواضع مجلس نسبت به اقدامات خصمانه آمریکایی‌ها گله‌مند بودند. به همین دلیل کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جلسات ویژه‌ای را در این خصوص برگزار کرد. طرح‌هایی را در این باره تهیه و با عنوان طرح‌های ضد آمریکایی به صحن علنی مجلس معرفی کرد. یکی از اقدامات کمیسیون تهیه گزارشی از موارد نقض حقوق بشر توسط آمریکا در خود آمریکا، در منطقه خاورمیانه و نسبت به مردم ایران است.

وی افزود: مطابق ماده ۱۰۰ آئین‌نامه این گزارش باید بدون نوبت در دستور کار قرار گیرد. این گزارش چند هفته‌ای است تقدیم هیأت رئیسه شده و ما درخواست داریم این طرح در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم طرح‌های بعدی را که یکی از آنها طرح الزام دولت مبنی بر پیگیری موارد نقض حقوق بشر توسط آمریکا است را در دستور کار قرار دهیم.

علی مطهری رئیس وقت جلسه در پاسخ به وی بیان کرد: این موضوع را بررسی می‌کنیم تا در دستور کار قرار گیرد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • Poj
    0

    اقای نقوی دقت کنید که نود درصده افراد ان مجلس همان هایی اند که برجام را بیست دقیقه ای امضا کردن.به نظرتان نمایندگان غربگرا کاری میکنن که برخلاف منافع امریکا باشه؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها