اقدام پلید 3 پسر جوان در مدرسه دخترانه خزانه تهران!

سرهنگ جلیلیان از دستگیری سه سارق مدرسه در خزانه خبر داد.

اقدام پلید 3 پسر جوان در مدرسه دخترانه خزانه تهران!

سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: پس از اعلام گزارش سرقت از یک مدرسه در محله خزانه، ماموران پلیس با حضور در محل سرقت و تشکیل پرونده به بررسی موضوع پرداختند.

وی افزود: پس از بررسی‌ها و تحقیقات پلیسی، ماموران توانستند سه نفر از سارقان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی هر سه متهم را دستگیر کنند.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: متهمان به سرقت ۴ لپ تاپ، ۱ دستگاه پرینتر، ۱ عدد بخار شوی و ۱ دستگاه تلویزیون از مدرسه مورد نظر اعتراف کردند و متهمان نیز دارای سابقه فروش موادمخدر را دارند.

متهم پرونده در پاسخ به اینکه چگونه وارد مدرسه شده و اقدام به سرقت کرده است، گفت: به صورت شانسی کلید منزلم را که کامپیوتری است را وارد قفل درب مدرسه کردم و در کمال تعجب درب باز شد و پس از اینکه وارد مدرسه شدیم اقدام به سرقت اموال کردیم.

سارق در توصیه شهروندان گفت: برای اینکه شهروندان دچار سرقت از منازل نشوند، از قفل‌های ایمن برای درب‌های ورودی منازل خود استفاده کنند و با نصب حفاظ و نرده در منازل از ورود سارقان به محیط خانه جلوگیری کنند.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان از ارجاع پرونده به مقام قضایی جهت صدور حکم متهمان خبر داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها