عنوان PUBG برای کاربران زیر ۱۸ سال محدودیت ایجاد کرد

طبق اعلام شرکت Tencent افراد زیر ۱۸ سال در عنوان PUBG، بیشتر از زمان معینی امکان بازی ندارند.

عنوان PUBG برای کاربران زیر ۱۸ سال محدودیت ایجاد کرد

عنوان PUBG را همه‌ی گیمرها یکی از بهترین بازی‌ها در سبک بتل رویال می‌دانند که برای کنسول‌های PS4، Xbox One ، پلتفرم کامپیوتر و تلفن‌های همراه هوشمند عرضه شده است. در این عنوان گیمرها با هواپیمایی وارد نقشه بازی‌ می‌شوند و پس از فرود در محل دلخواه خود به پیدا کردن اسلحه مشغول می‌شوند. در این عنوان هم مانند سایر عناوین سبک بتل رویال، پس از گذشت مدتی دایره‌ای اطراف نقشه بای را فرا می‌گیرد که دائما در حال کوچک‌تر شدن است و گیمرها را برای مبارزه به یکدیگر نزدیک می‌کند.

نسخه تلفن همراه عنوان PUBG یک سیستم مدیریت بازی را به تازگی راه‌اندازی کرده که ویژه افراد زیر ۱۸ سال است و به این افراد در صورت طولانی شدن زمان بازی هشدار می‌دهد تا تلفن همراه را کنار بگذارند. طبق قوانین جدید عنوان PUBG افراد زیر ۱۸ سال پس از وارد کردن سن خود، باید با قوانین این بازی موافقت کنند که بر اساس این قوانین، در زمان‌هایی مشخص هشدار طولانی شدن بازی روی صفحه ظاهر می‌شود و کاربر باید بازی را ترک کند.

در حال حاضر این سیستم کنترلی بازی در کشورهای این سیستم مدیریت جدید گیم پلی در اندونزی، هند، نپال، امارات متحده عربی، قطر، کویت، عراق، عربستان سعودی و مصر اجرا شده و قرار است به مرور زمان در تمامی دنیا اجرا شود. شرکت Tencent اعلام کرد عنوان PUBG Mobile یکی از اولین عناوینی است که از این قابلیت پشتیبانی می‌کند. این عنوان به دلیل داشتن طرفدار و محبوبیت بالا به یکی از معضلات خانواده‌ها تبدیل شده است و شرکت سازنده قصد دارد از این طریق زمان انجام بازی نوجوانان را کنترل کند.
مدیر اجرایی Tencent اعلام کرد؛ هدف شرکت از این قانون، ایجاد محیطی امن‌تر برای کاربران کوچک‌تر عنوان مذکور است چرا که این عنوان تعداد زیادی گیمر با سن پایین دارد. در حال حاضر شرکت سازنده اعلام نکرده است این قانون برای کنسول‌ها و یا پلتفرم کامپیوتر نیز اجرا خواهد شد یا تنها برای نسخه موبایل این عنوان PUBG خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها