حسین هدایتی به ۲۰ سال حبس محکوم شد


31 اردیبهشت 1398 - 11:28
5ce3a13a39c34_5ce3a13a39c35
سخنگوی قوه قضاییه از محکومیت حسین هدایتی به 20 سال حبس خبر داد.

غلامحسین اسماعیلی در سومین نشست خبری امروز با خبرنگاران با اشاره به پرونده‌های مفاسد اقتصادی، اظهار کرد: همانگونه که می‌دانید پرونده مربوط به حسین هدایتی مورد رسیدگی قرار گرفت و رأی صادر شد و بارای صادره از دادگاه ویژه مبارزه با جرایم اقتصادی حسین هدایتی فرزند علی اکبر به جرم اخلال عمده در نظام پولی کشور به تحمل ۲۰ سال حبس و محرومیت دائم از بکارگیری در خدمات دولتی و رد مال معادل ۴۸۸ میلیارد تومان به نفع بانک سرمایه و تحمل ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است.

سخنگوی قوه قضاییه از محکومیت حسین هدایتی به 20 سال حبس خبر داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5ce3a13a39c34_5ce3a13a39c35
31 اردیبهشت 1398 - 11:28

غلامحسین اسماعیلی در سومین نشست خبری امروز با خبرنگاران با اشاره به پرونده‌های مفاسد اقتصادی، اظهار کرد: همانگونه که می‌دانید پرونده مربوط به حسین هدایتی مورد رسیدگی قرار گرفت و رأی صادر شد و بارای صادره از دادگاه ویژه مبارزه با جرایم اقتصادی حسین هدایتی فرزند علی اکبر به جرم اخلال عمده در نظام پولی کشور به تحمل ۲۰ سال حبس و محرومیت دائم از بکارگیری در خدمات دولتی و رد مال معادل ۴۸۸ میلیارد تومان به نفع بانک سرمایه و تحمل ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است.

منبع: ایسنا

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


2034

نظرات 6
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
رضا 0 0 پاسخ 1398/3/1 -21:13

سلام چی بگم که نا گفتنش بهتر زبان در دهان پاسبان سر............??

کاربر ناشناس 0 1 پاسخ 1398/3/1 -08:18

ولکن این حرفها