با «م.ب» معروف این روزهای استقلال آشنا شوید

این روزها در استقلال همه از «میم.ب» می‌گویند. دوست صمیمی رحمتی و از ژن‌های خوب!

با «م.ب» معروف این روزهای استقلال آشنا شوید

محمود رضا بابایی متولد ۱۳۶۲ است و با امیر واعظ آشتیانی وارد باشگاه استقلال شد . او دو در وزارت صنایع در زمانی که واعظ معاون این وزارتخانه بود باهم مشغول کار بودند و از آنجا به استقلال آمدند . بابایی به عنوان مشاور و رییس دفتر واعظ در استقلال به فعالیت مشغول شد . وی بعدها به عنوان مدیر روابط عمومی استقلال مشغول فعالیت شد . اما سوال اینجاست که قدرت بابایی در چه حد بود و این قدرت از کجا ناشی میشد؟

محمود رضا بابایی از افراد نزدیک به دولت قبل بود و به این واسطه در زمان دولت قبل قدرت زیادی داشت و نفوذ بسیاری نیز در بین فوتبالیها به دست آورد . محمود رضا بابایی در آن سالها نقش زیادی در استقلال و حتی فوتبال ایران داشت و البته او را نمیتوان به فرد خاصی نسبت داد . بابایی در زمانی با آتیلا حجازی رابطه صمیمانه ای داشت و در دوره ای رفیق صمیمی امیر قلعه نوعی بود و در دوره ای همه جا با فرهاد مجیدی بود و در دوره ای مهدی رحمتی و… در واقع میتوان گفت که بابایی چشمه ای بود که در این فوتبال جاری شده بود و هر کس به توان خود در زمانی از این چشمه سیراب شد و به اهداف خود رسید . البته قدرت بابایی در فوتبال ایران با روی کار آمدن دولت جدید کم و کم تر شد و در واقع از فوتبال دور شد.

در سال ۱۳۹۵ پس از استعفای محمودرضا بابایی نواده از مدیریت روابط عمومی باشگاه استقلال، بهرام افشارزاده طی حکمی محمد حسین زرندی را به عنوان مدیر واحد روابط عمومی باشگاه استقلال انتخاب کرد.

حالا اما دوباره تعدادی از بزرگترهای استقلال از دست های پشت پرده صحبت می‌کنند. از میم ب!

مصاحبه پرویز مظلومی در برنامه 90 را به خاطر آورید. مصاحبه اخیر پژمان منتظری و البته وعده امیرحسین صادقی برای افشاگری. مشخص نیست در استقلال چه خبر است اما به نظر می‌رسد، ریشه بسیاری از مسائل به بابایی بازمی‌گردد!

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها