فدراسیون به بازگشت حدادی رضایت داد؟

حامد حدادی در حالی برای دومین بار در چند روز اخیر در کمیته ملی المپیک حاضر شد که گویا اختلاف او با فدراسیون حل و فصل شده است.

فدراسیون به بازگشت حدادی رضایت داد؟

پادرمیانی های صالحی امیری برای حل اختلاف بین ورزشکاران و فدراسیون ها در یک سال اخیر مورد توجه قرار گرفته و آخرین مورد هم به موضوع حامد حدادی و فدارسیون بسکتبال برمی گردد.

دیروز هم طباطبایی و هم حامد حدادی در مراسم افتتاحیه موزه کمیته ملی المپیک حاضر بودند و اتفاقا زمانی که با یکدیگر روبه رو شدند، برخورد گرمی هم با هم داشتند.

حدادی و رییس فدراسیون بسکتبال در روزهای اخیر یکی، ۲ جلسه با صالحی‌امیری در کمیته ملی المپیک داشتند و گویا مشکلات تا حد زیادی حل شده است.

وقتی در حاشیه این مراسم با رامین طباطبایی همکلام شدیم، از جمع شدن ماجرا خبر داد و اعلام کرد اختلافات کنار رفته و مشکلی برای ادامه حضور حامد حدادی در تیم ملی نیست.

از سوی دیگر اما سنتر ۲۱۸ سانتی بسکتبال ایران حاضر نشد درباره وضعیت خودش و فدراسیون صحبت کند. حدادی پیرامون جلسات اخیر در کمیته ملی المپیک گفت: من نمی توانم در این باره توضیحی بدهم چون یک جلسه خصوصی بوده است. اگر نیاز به توضیحی باشد، آقای صالحی امیری این کار را خواهند کرد.

با وجود صحبت های مبهم حدادی به نظر می رسد زمینه برای بازگشت حدادی در تیم ملی جهت شرکت در جام جهانی ۲۰۱۹ فراهم شده و او از ابتدای اردو که بعد از ماه رمضان استارت می خورد، در کنار سایر شاگردان شاهین طبع حضور خواهد داشت.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها