کشف 315 کیلوگرم تریاک توسط پلیس همدان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان در 2 عملیات جداگانه فراستانی و استانی موفق به کشف 315 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

کشف 315 کیلوگرم تریاک توسط پلیس همدان

سردار بخشعلی کامرانی صالح بیان کرد: یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر اقدام به قاچاق مواد افیونی از شرق به غرب کشور می کرد که با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان بر روی اعضای این باند مشخص شد آنها قصد انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از کرمان به استان های غربی دارند.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: در یک تعامل اطلاعاتی و عملیات هدفمند و هوشمندانه پلیس مبارزه با موادمخدر همدان و کرمان، منزل متهمان شناسایی شد.

سردار کامرانی صالح گفت: ماموران در بازرسی از منزل قاچاقچیان 215 کیلوگرم تریاک را کشف و 2 دستگاه خودروی سواری را توقف کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات 2 قاچاقچی دستگیر شدند اظهار داشت: رویکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر به ویژه اجرای عملیات های فرا استانی در ناکام گذاشتن قاچاقچیان بسیار تاثیر گذار بوده است.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: این رویکرد پلیس موید توانمندی و اشرافیت اطلاعاتی آنان بر روی باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر است.

سردار کامرانی صالح یادآوری کرد: در دیگر عملیات نیز پس از تلاش های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان قاچاقچیانی که با یک دستگاه کامیون اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های مرکزی به همدان می کردند، شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: کامیون حامل مواد مخدر در ورودی بخش قهاوند این استان متوقف و در بازرسی از آن، 100 کیلوگرم تریاک با لفافه که به صورت بسیار حرفه ای جاسازی شده بود کشف و یک متهم دستگیر شد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با استفاده از روش شناسایی و برخورد قاطع با باندها و شبکه های سازمان یافته مواد مخدر، افزایش تعامل اطلاعاتی با شهرستان های تابعه، تشدید مبارزه با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر و گسترش اشراف اطلاعاتی تمام تلاش خود را در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر به کار می گیرند.

حدود 800 کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در همدان کشف شده است.


منبع: ایرنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها