فال روزانه سه شنبه 31 اردیبهشت 1398

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه سه شنبه 31 اردیبهشت 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 31 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال سالی است که سرتان به شدت شلوغ است. افراد بیشتری دوروبرتان هستند که حتی ممکن است مسیر زندگی تان را تغییر دهند. البته سعی کنید که با سیاست رفتار کنید و به هرکسی اجازه ورود به زندگی تان را ندهید. شما در تخصصی که دارید، مهارت بالایی به دست آورده اید اما خودتان را دست کم می گیرید. بهتر است که امسال با برنامه ای از پیش تعریف شده قدم بردارید و به خصوص در محیط کار، عاقلانه تر عمل کنید. هر چه بیشتر به اواخر سال نزدیک می شود، زندگی تان از نظر مالی بهتر خواهد شد. یکی از شانس های زندگی تان را ماه مرداد دریافت خواهید کرد. شانسی که مدت ها انتظارش را می کشیدید. اگر ابهامات زیادی بر سر راهتان قرار دارد، برخلاف سالهای قبل، آنها را بدون خجالت بیان کنید. هر چه آگاهی کامل تری از اطراف تان داشته باشید، در زندگی موفق تر خواهید بود. رابطه عاطفی شما در این سال تغییرات بزرگی را تجربه خواهد کرد. اگرچه ممکن است مجبور شوید که از برخی خواسته هایتان بگذرید اما در نهایت همه چیز به بهترین شکل ممکن تغییر خواهد کرد. سالی پر از تجربه های شیرین، سلامتی و رفاه در انتظارتان خواهد بود.

فروردین

امرو هر چه بیشتر خودتان را نشان دهید، به خصوص در محیط کار، بهتر است. با بیان حرف های دلتان شرایط به نفع تان تغییر خواهد کرد و پس از مدت ها نتیجه تلاش هایتان را خواهید دید. به زودی هیجانی به زندگی تان وارد می شود که انتظارش را نداشته اید. این هیجان در خصوص رابطه عاطفی تان است. فقط سعی کنید که احساسات تان را کنترل کنید و با منطق تان پیش روید. مطمئن باشید که هر چه به صلاح تان باشد پیش می آید.

اردیبهشت

امروز بخشی از مسئولیت ها و کارهایتان را کنار بگذارید و کمی استراحت کنید. از هر چیزی که برایتان کسل کننده است دور شوید و به دنبال کارهایی هیجان انگیز باشید. سعی کنید کارهای مهم تان را تا جای ممکن به صورت گروهی انجام دهید. فردی توجه شما را به خود جلب کرده اما چیز زیادی در مورد او نمی دانید، امروز این فرصت برایتان فراهم می شود تا او را بیشتر بشناسید. به زودی خودتان را در فضایی هیجان انگیزی از رابطه عاطفی خواهید یافت. اگر می خواهید خوشی هایتان پایدار باشید به دیگران بیشتر اعتماد کنید.

خرداد

اگر می خواهید به هدف تان برسید باید جسورتر عمل کنید. در این شرایط محتاط بودن فایده ای برای شما نخواهد داشت. برای آنچه می خواهید به دست آورید، حتی اگر مجبور شدید، بجنگید. مطمئنا نتیجه تلاش هایتان را خواهید گرفت. خودتان را برای اتفاقات غیرمنتظره در رابطه عاطفی آماده کنید. به زودی رفتاری از طرف مقابل تان می بینید که برایتان قابل درک نیست. اگر چه پس از مدتی همه چیز به شرایط عادی خود باز می گردد اما حداقل شما آن را هیچگاه فراموش نخواهید کرد.

تیر

به جای اهداف کوتاه مدت، اهداف بلند مدتی را برای خود تعریف کنید و طبق آنها پیش روید. شاید انتظارات تان خیلی زود برآورده نشود اما در نهایت آینده درخشان تری در انتظارتان خواهد بود. ممکن است که شریک زندگی تان رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان دهد، اما نگران نباشید زیرا تغییرات مثبت و خوشحال کننده ای در راه است که زندگی شما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. مراقب سلامتی تان بیشتر باشید. اگر چکاپی لازم است، حتما انجام دهید زیرا سلامتی تان بر کارهایتان اولویت دارد.

مرداد

امروز هر چه شما بیشتر نظرات تان را مطرح کنید، حمایت بیشتری از سوی دیگران دریافت خواهید کرد. بنابراین خود سانسوری نکنید. تصمیمی گرفته اید که در مورد آن دو به شک اید. اما نگران نباشید زیرا تصمیم شما عادلانه و صادقانه است. در رابطه عاطفی خود به مشکلی برخورده اید، به جای سکوت های بی نتیجه سعی کنید با شریک زندگی تان گفتگو کنید. بر چیزی بیش از حد اصرار نکنید، بگذارید که اتفاقات به طور طبیعی برایتان اتفاق بیفتد.

شهریور

گزینه های زیادی پیش روی شماست اما نمی دانید کدامیک را انتخاب کنید. در این شرایط به ندای قلب تان گوش دهید. شما باز هم می توانید تجربه های دیگری کسب کنید پس با شرایط ساده تر برخورد کنید. شما زمان زیادی را برای برقراری تعادل میان رابطه خود و شریک زندگی تان صرف کرده اید اما امروز همه چیز برخلاف انتظار شما پیش خواهد رفت. نگران نباشید و هیچ عکس العملی نشان ندهید. همه چیز زودتر از انتظارتان به روند طبیعی خود باز خواهد گشت.

مهر

شما توانایی انجام کارهایی را دارید که دیگران ندارند. بنابراین خودتان را بیشتر نشان دهید تا فرصت های بسیاری برایتان فراهم شود. مطمئنا نتیجه تلاش هایتان را خواهید گرفت. به فکر شروع رابطه با فردی هستید. امروز فرصتی برایتان فراهم می شود تا احساسات واقعی تان را نشان دهید. نگران هیچ چیز نباشید. صداقت شما را به هدفی که در سر دارید خواهد رساند. سفری در پیش دارید که در رفتن و نرفتن آن دودل هستید. بهتر است که هر چه سریع تر تصمیم تان را بگیرید در غیر این صورت پشیمان خواهید شد.

آبان

امروز در کارهایتان محتاط تر عمل کنید. هر قدمی که برمی دارید را با فکر پیش ببرید زیرا ممکن است که اشتباهاتی جبران ناپذیر مرتکب شوید. اگر از مشورت اطرافیان تان هم استفاده کنید، بهتر است. شما عاشق تجربه های جدید هستید اما امروز اتفاقی شما را سورپرایز می کند. اتفاقی که حتی درخواب تان هم نمی دیدید. خودتان را برای یک تغییر بزرگ آماده کنید. اگر چه از زندگی خود راضی بوده اید اما به زودی ماجراجویی واقعی را تجربه خواهید کرد و خوشنودتر از قبل خواهید شد.

آذر

اگر احتیاج به حرکت یا تغییر دارید، سعی کنید که امروز خودتان آن را انجام دهید، به جای این که از دیگران کمک بگیرید. شما منابع کافی در دست دارید، تنها کافی است که به آنها نظم دهید تا در مسیر هدف تان به حرکت آیند. اخیرا احساس بی نظمی در زندگی تان دارید اما نگران نباشید زیرا این شرایط ارزش آنچه بعدها به دست می آورید را دارد. یکی از اطرافیان تان دست دوستی به سمت شما دراز می کند، اما شما علاقه زیادی ندارید، اما بهتر است که این فرصت را از دست ندهید.

دی

امروز خودتان را آزاد بگذارید و از خوشی های کوچک زندگی لذت ببرید. حتی یک پیاده روی هم می تواند در روحیه شما تاثیر مثبتی بگذارد. به عنوان مثال درخت ها را به چشم یک اثر هنری ببینید و از رنگ های جیغ اطراف تان به وجد آیید. اکثر اوقات آنچه شما بی اهمیت از کنارشان می گذرید، می توانند بهترین درس های زندگی را به شما دهند. در رابطه عاطفی تان بی منطق عمل کرده اید و حتی ممکن است برای این کار از سمت دیگران سرزنش شوید. بهترین کار این است که با قلب تان پیش روید و هر چه زودتر دل دیگران را به دست آورید.

بهمن

شما اخیرا خیلی به خودتان سخت گرفته اید اما امروز لازم نیست که سخت کار کنید، همه چیز در مقابل تان است، فقط کافی است که آنها را به دست گیرید و به جلو پیش روید. شرایط خوب تا ابد منتظر شما نخواهند ماند، پس درنگ نکنید. به زودی مسیری جدید در رابطه عاطفی شما باز می شود. شاید برای این خاطر مجبور باشید که مدتی از عشق زندگی تان دور بمانید، اما در نهایت همه چیز بر وفق مراد شما خواهد شد.

اسفند

اتفاقاتی برایتان افتاده اما لازم نیست که قضایا را سخت و پیچیده کنید، هر آنچه می بینید را باور کنید و از تجزیه و تحلیل های زیاد بپرهیزید. هر چه به خودتان ساده تر بگیرید، بهتر است. به زودی یک تغییر ناگهانی در رابطه عاطفی تان رخ می دهد. این تغییر ممکن است تمام شدن یک رابطه یا حتی بهبود آن باشد. اما در هر صورت شما را بسیار درگیر خود خواهد کرد. خودتان را برای روزهای پیش رو آماده کنید زیرا درگیری های زیادی خواهید داشت که در نهایت بر وفق مرادتان خواهد بود.

منبع: برترین ها

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها