شیری: داوری در آسیا لطمه‌ زیادی به پرسپولیس زد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از داوری لطمه‌ زیادی خورد.

شیری: داوری در آسیا لطمه‌ زیادی به پرسپولیس زد

مهدی شیری بعد از پیروزی 2 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل السد قطر گفت: خدا را شکر توانستیم در این بازی نتیجه خوبی بگیریم. این نشان می‌دهد که تیم ما روز به روز هماهنگ‌تر می‌شود، اما متاسفانه نتوانستیم امسال از گروه‌مان صعود کنیم که دلیل آن هم اشتباهات داوری بود که در بازی با السد و پاختاکور علیه ما رخ داد.

وی با اشاره به خداحافظی ژاوی از دنیای فوتبال در این بازی گفت: برای او آرزوی موفقیت دارم. ژاوی بازیکن بزرگی بود که تاثیر خوبی روی فوتبال جهان گذاشت.

مدافع پرسپولیس با اشاره دوباره به اشتباهات تاثیرگذار داوری در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: پرسپولیس از داوری لطمه‌های زیادی خورد و در بازی با پاختاکور و السد نیز داوری شدیداً به ضرر ما بود. دو گلی که در این بازی‌ها دریافت کردیم آفساید بود. ما برای فصل آینده آماده می‌شویم تا حضوری قدرتمند‌تر داشته باشیم.

شیری راجع به دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان در نیمه نهایی جام حذف و اینکه آیا با توجه به اتفاقات رخ داده در بازی قبل این تیم در لیگ برتر از بازی در اصفهان ترس و نگرانی خاصی دارند یا خیر گفت: بازی با سپاهان شرایط خاص خودش را دارد، اما ما در جام حذفی نیز به دنبال جام هستیم. اتفاقاتی که در بازی قبل دو تیم رخ داد خوب نبود چرا که در فوتبال این حرف‌ها نباید وجود داشته باشد، یا جان کسی به خطر بیفتد. من شنیدم که در بازی رفت یک نفر جانش را از دست داد. ما به هیچ وجه دوست نداریم که این اتفاقات رخ بدهد. امیدوارم در بازی بعد شاهد این مسائل نباشیم.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها