۳۸ میلیاردتومان کالای قاچاق در استان گلستان کشف و ضبط شد

دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان گفت: ماموران انتظامی ۳۸ میلیاردتومان کالای قاچاق کشف و ضبط کردند که در مقایسه با سال پیش از آن ۱۰۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

۳۸ میلیاردتومان کالای قاچاق در استان گلستان کشف و ضبط شد

ابراهیم دشتیان ظهر امروز در جلسه دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به اجرای طرح ساماندهی انبارها در استان، اظهارداشت: با تکمیل فرآیند شناسایی انبارهای استان تا کنون 19هزار و 471 انبار شناسایی و ثبت شده است.

وی با بیان اینکه راستی‌آزمایی و رصد اطلاعات انبارها و ثبت ورود و خروج کالا به انبارهای گلستان از دیگر مراحل این طرح است افزود: هویت‌بخشی به تجارت رسمی و جلوگیری از قاچاق از جمله اهداف این طرح است.

دشتیان گفت: پارسال نیروی انتظامی 38 میلیاردتومان کالای قاچاق کشف و ضبط کرد که در مقایسه با سال پیش از آن 102 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان، همچنین ارزش پرونده‌های محکومیت قاچاقچیان را 26 میلیارد تومان دانست و گفت:ارزش پرونده‌ها نیز نشبت به سال قبل از آن 650 درصد افزایش یافته است.

وی اظهارداشت: اطلس مبارزه با قاچاق کالا و مناطق آلوده در این رابطه توسط شهرها تهیه شده و هر دستگاه بنا بر فعالیت‌های انجام شده ارزیابی شود.

منبع: تسنیم

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها