سرکرده باند سرقت مسلحانه با 17همدستش در خوزستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: سرکرده باند سارقان مسلح احشام و خودرو با 17همدستش در شهرستان اهواز شناسایی و دستگیر شد.

سرکرده باند سرقت مسلحانه با 17همدستش در خوزستان دستگیر شد

سردار حیدر عباس زاده بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه احشام و خودرو در شهرستان های شمال خوزستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی خوزستان با انجام اقدامات تخصصی و ویژه موفق شدند سرکرده اصلی باند سارقان مسلح حرفه ای احشام و خودرو را که پس از انجام آخرین سرقت متواری شده بود، در شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی قضایی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سردار عباس زاده اضافه کرد: متهم در تحقیقات ماموران پلیس آگاهی خوزستان به ارتکاب 12 فقره سرقت مسلحانه احشام و خودرو با کمک 17 نفر از همدستانش در شهرستان های شمال خوزستان اعتراف کرد.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس با تحقیقات تخصصی 17 همدست سارق مسلح را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در چند عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: سرکرده باند سارقان به اتهام 2 فقره قتل در شهرستان های شوش و دزفول در تعقیب بود؛ تحقیقات در خصوص کشف سایر سرقت های این باند توسط پلیس آگاهی خوزستان در حال پیگیری است.

** 16 توزیع کننده مواد مخدر در اهواز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری 16 توزیع کننده مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن دالوند افزود:در راستای ارتقای امنیت اجتماعی،طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم ‌خیز با هدف پاکسازی آن مناطق از لوث وجود مجرمان و معتادان متجاهر توسط عوامل انتظامی این فرماندهی به مرحله اجرا درآمد.

وی گفت: ماموران پلیس در اجرای این طرح پاکسازی 16 خرده فروش مواد مخدر و 21 معتاد متجاهر که دارای سابقه انجام اعمال مجرمانه از قبیل توزیع و استعمال مواد مخدر، کیف قاپی و موبایل قاپی داشتند را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز ادامه داد: در این رابطه ماموران پلیس مقدار 500 گرم ماده مخدر صنعتی و 170 گرم تریاک کشف کردند.


منبع: ایرنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها